14 Reacties

één maand geleden

Foto

één maand geleden

Heb je al is bloed laten nemen? Anders is kijken of het hcg gestegen is

één maand geleden

Reactie op MommyAlf

Heb je al is bloed laten nemen? Anders is kijken of het hcg gestegen is
Nee heb woensdag een afspraak bij de verloskundige, maar ga zo ook even bellen

één maand geleden

Reactie op babylw2025

Nee heb woensdag een afspraak bij de verloskundige, maar ga zo ook even bel ...
Is er al wat meer bekend ?

één maand geleden

Reactie op twinwolfje

Is er al wat meer bekend ?
Ze vond het niet dringend genoeg omdat ik geen buikpijn heb, maar sinds vrijdag is het helaas gewoon rood bloedverlies. Wel elke keer alleen met afvegen en heel weinig in maandverband.. ga morgenochtend weer bellen want ik voel aan alles dat het mis is, omdat mijn borsten ook weer wat kleiner lijken en niet meer gespannen :(

één maand geleden

Hee! Ik ben nu 7.5 weken zwanger en heb ook veel bloedverlies, ene dag stopt het en de andere dag begint het weer. Het is precies een week geleden begonnen en diezelfde middag hebben wij een echo gehad en hebben we een kloppend hartje gezien, daarna nog 2 goede echo’s gehad. Ik wil je geen valse hoop geven maar het hoeft niet mis te zijn. Tot nu toe is het bij mij ook goed maar snap je gevoel want je wilt geen bloed zien en word er zo onzeker van. Hopelijk word je morgen snel verder geholpen en krijg je meer duidelijkheid 🩷 dikke knuffel!

één maand geleden

Reactie op Marielle2408

Hee! Ik ben nu 7.5 weken zwanger en heb ook veel bloedverlies, ene dag stop ...
Heel fijn dat het bij jou een goede uitkomst heeft, maar snap wel dat je er veel stress van kan hebben 🤍 lief je berichtje

één maand geleden

Reactie op babylw2025

Heel fijn dat het bij jou een goede uitkomst heeft, maar snap wel dat je er ...
Hoe is het nu met je??

één maand geleden

Reactie op babylw2025

Ze vond het niet dringend genoeg omdat ik geen buikpijn heb, maar sinds vri ...
Hoe gaat het met je? Ik heb dus precies dit ook, sinds 2 weken bloedverlies, ene dag wel andere dag niks, begon lichtroze toen bruinig en gisteren helderrood maar niet zoveel dat het ‘er zelf uit komt’. Ik heb toch maar weer gebeld, maar wederom geen reden om eerder voor een echo te komen omdat ik geen erge krampen heb, wij hebben nu vrijdag onze eerste echo. Ik ben zo gestresst hiervan

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je ?

één maand geleden

Ik snap je paniek. Ik heb bij 2 zwangerschappen, allebei veel bloedverlies en stolsels gehad. Wc pot onder het bloed. En gewoon twee voltooide zwangerschappen gehad. Het kan een hematoom zijn.

één maand geleden

Het is helaas toch een miskraam geworden. De vruchtzak had een grootte voor ongeveer 5 weken en 3 dagen. Heb maandag een echo gehad. Nu wachten tot de miskraam voltooid is, denk dat het gisteren echt begonnen is met wat stolsels.

één maand geleden

Reactie op Beps

Hoe gaat het met je? Ik heb dus precies dit ook, sinds 2 weken bloedverlies ...
Zo was het bij mij precies hetzelfde, hoop voor je dat het goed komt!

één maand geleden

Reactie op babylw2025

Zo was het bij mij precies hetzelfde, hoop voor je dat het goed komt!
Ahh wat vervelend voor je zeg jeetje! Ben zo bang ook hiervoor. Maarja als het niet zo is dan is het nog niet onze tijd 🍀