94 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben trouwens 8 weken zwanger..

2 maanden geleden

Net een eigen post gemaakt met iets vergelijkbaars maar ik ben 5+2 dus we hebben nog geen echo gehad

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Net een eigen post gemaakt met iets vergelijkbaars maar ik ben 5+2 dus we h ...
Veel sterkte en succes 🍀

2 maanden geleden

Ik heb vorige week maandag een flinke helder rode bloeding gehad, nu 7 weken 2 dagen. Bleek een gesprongen vaatje bij mn baarmoedermond te zijn. Alles is nu goed. Met ouder bloed durf ik het niet te zeggen. Fijn dat je controle goed was, ik ga voor je duimen!

2 maanden geleden

Reactie op Hf12345

Veel sterkte en succes 🍀
Jij ook! 🤍

2 maanden geleden

Hier ook sinds vandaag bruin bloed verlies ( 6+4 ). Gelijk vanmorgen de vk gebeld en ze gaf aan bruin is oud bloedverlies en kan een vaatje zijn. Als het helder rood wordt moet ik weer bellen. Merk dat ik er continue mee bezig ben en mij heel veel stress bezorgd.

2 maanden geleden

Afgelopen maandag kloppend hartje gezien, toen ongeveer 6,5 week. Vandaag lichtroze afscheiding gehad. Ook enorm van geschrokken. Ik lees veel dat bruin en roze niet erg zijn, want bruin=oud en roze = weinig bloed gemengd met afscheiding. Daar probeer ik me maar aan vast te houden en zolang het niet meer wordt is het hopelijk oké. Superfijn dat je vandaag nog een kloppend hartje hebt gezien, de lichte krampen kunnen ook komen van groei van de baarmoeder. Is het bloedverlies dat je hebt nog steeds bruin?

2 maanden geleden

Reactie op Hf12345

Veel sterkte en succes 🍀
Hoe gaat het nu?

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Hoe gaat het nu?
Ja nog steeds bruin verlies maar mindere mate, krampen zijn wel minimaal aanwezig 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Hoe gaat het nu?
En bij jou?

2 maanden geleden

Ik heb mijn volledige vorige zwangerschap gebloed elke 2/3 dagen helderrood en vaak met stolsels. Er was nooit wat mis met mij of de kleine, volgens de verloskundige had ik gewoon pech. Nu een gezond zoontje van 5 maand

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Ik heb mijn volledige vorige zwangerschap gebloed elke 2/3 dagen helderrood ...
Hopelijk heb ik hetzelfde als jou! Kan me voorstellen dat dat wel stressvol was

2 maanden geleden

Ik ben ondertussen bijna 12 weken zwanger en heb meerdere keren helderrood bloedverlies gehad en weken lang aanhoudend bruin bloedverlies. Heb daardoor al twee keer gedacht dat ik een miskraam had omdat het in combinatie was met buik- en rugpijn. Ze kunnen geen oorzaak vinden.

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Ik heb vorige week maandag een flinke helder rode bloeding gehad, nu 7 weke ...
Hoelang heeft de bloeding geduurd bij jou?

2 maanden geleden

Reactie op Tessfr

Ik ben ondertussen bijna 12 weken zwanger en heb meerdere keren helderrood ...
Wat naar, hopelijk blijft het onschuldig ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Afgelopen maandag kloppend hartje gezien, toen ongeveer 6,5 week. Vandaag l ...
Ja ik hoop dat het onschuldig blijft 🥹

2 maanden geleden

Wat ontzettend schrikken zeg voor iedereen die dit meemaakt! Ik heb zelf vanmorgen lichtrood bloed gehad bij het afvegen na vorige week een kloppend hartje te hebben gezien, dus ik ben op zoek naar de positieve afloop verhalen! Ik heb al 2 miskramen gehad, dus ik ga vanmiddag voor een echo, hopelijk alles oké maar zo voelt het niet.. Ik ben morgen 8 weken. Hoop dat het goed afloopt voor ons allemaal!

2 maanden geleden

Reactie op laurianne

Wat ontzettend schrikken zeg voor iedereen die dit meemaakt! Ik heb zelf va ...
Sterkte bij de echo! Hopelijk is alles goed!

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Sterkte bij de echo! Hopelijk is alles goed!
Super lief dankjewel! Ik laat het weten!

2 maanden geleden

Vandaag is bij mij de pijn in mijn buik en het bloed een stuk minder. Gisteren ook nog een overtuigend positieve test gehad (voor de zekerheid getest) dus dat maakt me wel iets rustiger. Hopelijk houdt dit aan!