94 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op laurianne

Wat ontzettend schrikken zeg voor iedereen die dit meemaakt! Ik heb zelf va ...
Oh veel succes wat erg, laat je weten hoe het is gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Vandaag is bij mij de pijn in mijn buik en het bloed een stuk minder. Giste ...
Het begint net bij mij ook echt te bloeden ipv roodgekleurde afscheiding...

2 maanden geleden

Wat naar om te lezen. Hier hetzelfde. Gisterenavond enorme krampen gehad, vandaag rozige/rood bloed bloed gezien. Pijn blijft een beetje vaag op de achtergrond. Ik ben zelf pas 5 + 3. Verloskundige kon helaas niet concreet iets betekenen. Het is dus afwachten.

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Het begint net bij mij ook echt te bloeden ipv roodgekleurde afscheiding... ...
Meen je niet :( kan je ook terecht voor een echo? Dankjulliewel voor de lieve berichten, ik kom net terug en het hartje klopt nog, heel fijn! Wel bijna een week teruggezet qua termijn, dus even afwachten hoe dat afloopt maar voor nu probeer ik het heel even los te laten

2 maanden geleden

Reactie op laurianne

Meen je niet :( kan je ook terecht voor een echo? Dankjulliewel voor de li ...
Wat fijn! Was je berekening van de bevruchting niet helemaal kloppend? In ieder geval fijn dat het hartje klopt. Hebben ze nog iets gezegd over waarom je bloedt? Ik heb net nog een update naar de poli gestuurd maar ze geven nogmaals aan dat ze de echo niet naar voren kunnen halen omdat dat geen nut heeft. We hebben de 30e onze echo en zijn dan 6+3, dus hopelijk gaat het de komende dagen goed en zien we dan het hartje kloppen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Wat fijn! Was je berekening van de bevruchting niet helemaal kloppend? In i ...
Ik heb hetzelfde en met 6+4/5 een echo. Ben benieuwd… laat je het ons weten?

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje12345

Ik heb hetzelfde en met 6+4/5 een echo. Ben benieuwd… laat je het ons weten ...
Ik zal jullie op de hoogte houden. Wanneer is jouw echo?

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Wat fijn! Was je berekening van de bevruchting niet helemaal kloppend? In i ...
Jeetje nog een hele week in onzekerheid! Begrijpelijk dat ze je duidelijkheid willen geven met dat er dan een kloppend hartje te zien moet zijn, maar voor jou lijkt het me heel moeilijk. Kun je er goed met je partner over praten? Weet niet goed of het bij mij aan de berekening lag of niet, want vorige week leek het wel ongeveer begin 6 weken zoals ik zelf dacht. Even afwachten tot de 30e (ook mijn datum dus!) want dan stond eigenlijk m’n volgende echo gepland. Ze konden geen oorzaak vinden voor het bloedverlies, dus ze dacht een gesprongen bloedvaatje..

2 maanden geleden

Reactie op laurianne

Jeetje nog een hele week in onzekerheid! Begrijpelijk dat ze je duidelijkhe ...
Oh toevallig! Laat je het ons ook weten wat er uit jouw volgende echo komt? En ja, het is moeilijk om nog een week te moeten wachten. Ik heb ook endometriose dus daar ligt ook nog een mogelijkheid van complicaties en bloedingen want het extra spannend maakt. Maar gelukkig heb ik goede support van mijn man. Al is het duidelijk dat we het beide anders voelen. Hij heeft geen pijn en ziet niet bij ieder toiletbezoek bloed. Maar hij helpt me er goed mee.

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Ik zal jullie op de hoogte houden. Wanneer is jouw echo?
Mijn echo is volgende week donderdag!

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje12345

Mijn echo is volgende week donderdag!
Succes alvast!

2 maanden geleden

Hier 5+2 en ook bruin bloedverlies bij het afvegen. Verloskundige zei dat het niks hoeft te zijn, dat kan komen door seks, hoesten, persen. Ik had gisteren ook last van constipatie... Heb echter ook lichte krampen en die vind ik wel spannend. Ook benoemd en vond de verloskundige ook niet zo spannend. Vanavond niks meer aan bloed gezien, maar ben erg behoorlijk gestrest merk ik... kan nu natuurlijk ook nog niks met deze termijn... Hoop echt dat het een bloedvaatje is en dat het morgen weer normaal is. En dat hoop ik uiteraard ook voor iedereen hier🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Oh toevallig! Laat je het ons ook weten wat er uit jouw volgende echo komt? ...
Pff ook nog endometriose, dat is ook nog een extra element voor spanning. Snap helemaal wat je zegt over je man ook. Ik laat het zeker weten, jij ook? Ik duim echt voor je!

2 maanden geleden

Reactie op SaskiaV88

Hier 5+2 en ook bruin bloedverlies bij het afvegen. Verloskundige zei dat h ...
Ik heb inmiddels bijna alle forums afgespeurd (haha) en de ervaring leert dat zolang het bruin blijft dat het dan bijna nooit erg is. Hopelijk stelt het je een klein beetje gerust, maar aan de andere kant wil je gewoon helemaal geen enkele kleur bloedverlies zien natuurlijk, dat snap ik!

één maand geleden

Ben vandaag 6 weken zwanger en sinds vorige week donderdag weer wat testen aan het doen vanwege de bloeding. Vandaag is duidelijk dat ze echt lichter worden. Het kan zijn dat mijn urine wat verwaterd was, maar het is moeilijk om hoop te houden nu...

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Ben vandaag 6 weken zwanger en sinds vorige week donderdag weer wat testen ...
Ik heb ergens gelezen dat vanaf een week of 6 het hcg zo hoog is dat testen lichter kunnen worden, het niet goed meer kunnen meten… of het echt zo is weet ik niet, niet zelf getest maar wel vaker iets over gehoord!

één maand geleden

Ik heb sinds vorige week hele heftige buikpijnen en een beetje bloedverlies gehad. Vandaag 6w en met controle echo een kloppend hartje 🙃. Verloskundige zei dat sommige nou eenmaal heftiger op hormonen reageren. Bloedverlies kwam waarschijnlijk door een stolsel of iets.

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Ben vandaag 6 weken zwanger en sinds vorige week donderdag weer wat testen ...
Dat kan ook het 'hook' effect zijn: https://www.clearblue.com/am-i-pregnant/what-is-hook-effect-in-pregnancy-test-result#what-is-the-hook-effect Nu nog testen heeft geen zin. Dat kan alleen maar onzeker maken.

één maand geleden

Reactie op Lisse84

Ik heb ergens gelezen dat vanaf een week of 6 het hcg zo hoog is dat testen ...
Ik zal eens kijken of ik daar online iets over kan vinden. Dat zou wel een positieve wending zijn!

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Dat kan ook het 'hook' effect zijn: https://www.clearblue.com/am-i-pregnant ...
Dankjewel voor de link! Dat geeft me wel een iets beter gevoel