94 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Dat kan ook het 'hook' effect zijn: https://www.clearblue.com/am-i-pregnant ...
Dit bedoelde ik idd!

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Dankjewel voor de link! Dat geeft me wel een iets beter gevoel
Als je wil kijken of het het hook effect is kun je je urine verdunnen met water, dan zou de test weer donkerder moeten zijn. Sterkte met deze onzekere periode!

één maand geleden

Hier ook lichte krampen en bruinig bloed, ik heb ook de 30ste een echo, ik denk dat ik die gewoon afwacht. Of het nu goed is of niet, kan er niet zo heel veel aan doen. Spannend is het wel 😊

één maand geleden

Hier vandaag weer lichtrood bloedverlies na de goede echo afgelopen vrijdag. Alleen zijn m’n gevoelige borsten (m’n enige symptoom) nu niet gevoelig meer en ik voel me niet meer zwanger. Zou me verbazen als het goed afloopt..

één maand geleden

Reactie op laurianne

Hier vandaag weer lichtrood bloedverlies na de goede echo afgelopen vrijdag ...
We moeten nog even volhouden tot vrijdag, dan weten we weer meer! Ik duim voor je!

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

We moeten nog even volhouden tot vrijdag, dan weten we weer meer! Ik duim v ...
Ja je hebt helemaal gelijk! Zag bij jou ook weer reden tot zorgen, ik duim ook voor jou!

één maand geleden

Hallo dames, ik ben 5 + 6. 2 sept 1e echo. Heb ook al 1 keer licht roze afscheiding gehad, gister en vandaag bruine afscheiding.. gister ook meer buikpijn en rugpijn wat me onzeker maakt. Ik heb zoals meerdere ook gelezen zo lang het bruin blijft is het oke. Dus dit houdt ik maar in mijn achterhoofd. Spannend voor degene die echt bloedverlies hebben en nog moeten wachten op een echo... ik duim voor jullie

één maand geleden

Reactie op CRDE

Hallo dames, ik ben 5 + 6. 2 sept 1e echo. Heb ook al 1 keer licht roze afs ...
Ook heel spannend voor jou! Hoop dat alles oké is over een week en je een mooi kloppend hartje mag zien

één maand geleden

We hebben onze eerste echo een dag vervroegd (morgen) omdat het bloeden maar niet ophoudt. We zijn dan 6+3 dus misschien nog geen hartactie, maar ze zullen ons vast wel kunnen vertellen of er überhaupt nog een vruchtje is...

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

We hebben onze eerste echo een dag vervroegd (morgen) omdat het bloeden maa ...
Wat fijn een dag eerder, je zal inmiddels op zijn van de zenuwen.. Ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt.

één maand geleden

Reactie op laurianne

Wat fijn een dag eerder, je zal inmiddels op zijn van de zenuwen.. Ik hoop ...
Het is gelukkig al lekker vroeg in de ochtend, dus zo lang hoeven we niet meer te wachten. Ik zal hier een update geven

één maand geleden

Er was op de echo wel een soort zakje te zien, maar het was duidelijk niet ver genoeg voor 6+3. Het leek eerder 4 of 5 weken te zijn en dat kan eigenlijk niet omdat we IVF hebben gedaan en ze dus precies weten wanneer de terugplaatsing is geweest. Het is dus waarschijnlijk slecht nieuws, maar ze willen het voor de zekerheid nog even na een week controleren of het alsnog gegroeid is of niet. In de tussentijd moet ik maar in de gaten houden of het bloeden meer gaat worden want dan is het duidelijk dat mijn lichaam het aan het opruimen is.... Dit valt extra zwaar omdat we ook alleen via IVF zwanger kunnen worden en we hierna aan onze laatste poging zullen gaan beginnen...

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Er was op de echo wel een soort zakje te zien, maar het was duidelijk niet ...
Ik dacht nog aan je vanmorgen, wat verdrietig om te horen zeg. En je houdt nu misschien toch nog ergens hoop de komende week, dat is ook zwaar. Ik hoop op een wonder voor je, maar ik begrijp dat je al denkt aan je volgende poging. Ik wens je in elk geval heel veel sterkte toe en een dikke virtuele knuffel!

één maand geleden

Reactie op laurianne

Ik dacht nog aan je vanmorgen, wat verdrietig om te horen zeg. En je houdt ...
Dankjewel. Ik denk dat ik mezelf maar voorhou dat dit niet goed gaat en dan kan het om ieder geval niet tegenvallen volgende week. Jij heel veel succes morgen. Hopelijk gaat het voor jou allemaal de goede kant op!

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Er was op de echo wel een soort zakje te zien, maar het was duidelijk niet ...
Wat een heftig nieuws… ik ga echt voor je duimen/hopen dat het goed komt. Ook nog geen hartactie dus? Wanneer mag je terugkomen?

één maand geleden

Na het nieuws van Pierieliepiepelo voelt het wat dubbel om hier te delen, maar vanwege het (bruin) bloedverlies doe ik het wel om anderen gerust te stellen/hoop te geven. Ik heb zelf een week lang bruin bloed verlies gehad. Net de eerste echo gehad (6+4) en alles ziet er goed uit. Zelfs een kloppend hartje gezien met een juiste hartslag. Blij met dit nieuws en hoop dat t voor anderen ook zo mag uitpakken.

één maand geleden

Reactie op Madeliefje12345

Wat een heftig nieuws… ik ga echt voor je duimen/hopen dat het goed komt. O ...
Dankjewel. En nee, geen hartactie maar daar gingen ze met 6+3 al niet helemaal van uit. Maar uiteindelijk blijkt het gewoon nog te klein te zijn. Ze willen volgende week donderdag (5 september) zien of het niet toch nog wat is gegroeid

één maand geleden

Reactie op Madeliefje12345

Na het nieuws van Pierieliepiepelo voelt het wat dubbel om hier te delen, m ...
Wat fijn! Ook mooi dat het bij bruin bloedverlies is gebleven. Hebben ze enig idee waar het door komt?

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Dankjewel. En nee, geen hartactie maar daar gingen ze met 6+3 al niet helem ...
Dan ga ik voor je duimen ❤️

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Wat fijn! Ook mooi dat het bij bruin bloedverlies is gebleven. Hebben ze en ...
Ja ik heb een blaasontsteking dus dat verklaart het mogelijk, of toch kleine bloeding door iets te tillen/niesen, kan van alles zijn