94 Reacties

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Dankjewel. Ik denk dat ik mezelf maar voorhou dat dit niet goed gaat en dan ...
Dat lijkt me inderdaad het beste. Dankjewel, heel lief! Ik laat het even weten in deze groep.

één maand geleden

Reactie op Madeliefje12345

Na het nieuws van Pierieliepiepelo voelt het wat dubbel om hier te delen, m ...
Wauw gefeliciteerd! Hopelijk kun je er nu iets meer van genieten

één maand geleden

Reactie op laurianne

Hier vandaag weer lichtrood bloedverlies na de goede echo afgelopen vrijdag ...
Hi laurianne! Nou kom ik je nu ook hier tegen! Hier hetzelfde.. gister goede echo gehad en gister avond weer bloed verlies. Wordt er toch wel moedeloos van. Durf hierdoor toch niet helemaal blij te zijn. Hoe gaat het nu met jou?

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Er was op de echo wel een soort zakje te zien, maar het was duidelijk niet ...
Ahh meid heel veel sterkte en succes😣😔

één maand geleden

@Hf12345 hoe gaat het met jou nu?

één maand geleden

Reactie op Hf12345

Ahh meid heel veel sterkte en succes😣😔
Dankjewel! Hoe gaat het nu inderdaad met jou?

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Dankjewel! Hoe gaat het nu inderdaad met jou?
Ja geen bruine afscheiding meer en ook geen krampen, misschien wat oud bloed wat eruit is gekomen. Ze hebben ook een vleesboom ontdekt en die gaan ze nu in de gaten houden of die groeit of niet.. zolang er geen helder rood bloed en ernstige krampen bijkomen dan geen reden tot zorgen werd er gezegd

één maand geleden

@Hf12345 hoe gaat het met jou nu?
Hi ja gaat een heel stuk beter gelukkig is de bruine afscheiding gestopt en hopen dat we een goede 11 weken echo krijgen over twee weken

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Het begint net bij mij ook echt te bloeden ipv roodgekleurde afscheiding... ...
Hier vandaag ook😢 nu 5+3. Over 2 weken een echo staan.. nog even afwachten

één maand geleden

Reactie op TessaaZ

Hier vandaag ook😢 nu 5+3. Over 2 weken een echo staan.. nog even afwachten ...
Ik wens je heel veel succes toe en ik hoop dat het snel weer weg is en niks blijkt te zijn!

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Ik wens je heel veel succes toe en ik hoop dat het snel weer weg is en niks ...
Bedankt! Ik had gisteren een echo waarop 2 vruchtzakjes te zien waren. In 1 was wat te zien en 1 leek leeg.. ik weet niet of het alleen die zou kunnen zijn die ‘opgeruimd’ wordt of misschien toch beide. Iemand daar ervaring mee?

één maand geleden

Reactie op Inge026

Hi laurianne! Nou kom ik je nu ook hier tegen! Hier hetzelfde.. gister go ...
Hi Inge! Pff wat vervelend zeg, ondanks de goede echo zorgt dat gelijk weer voor onzekerheid.. was het bloed weer bruin? Ik heb nu voor de 3e dag even geen bloedverlies, maar maak me toch weer zorgen door de afgenomen symptomen. Morgen m’n echo dus heel spannend!

één maand geleden

Hi allemaal, gisteravond ineens een plas bloed, helderrood. Echt alsof je een kraantje open draaide. Daarna ook niks meer behalve wat bruin afvegen. Verder geen buikkramp oid. Vanochtend meteen VK gebeld en vanmiddag kon ik al terecht voor een echo. Niks aan de hand! Precies 6 weken vandaag en al een kloppend hartje gezien met de uitwendige echo. Voor dames die ook bloed verliezen een hart onder de riem misschien, mijn VK gaf aan dat dit vaak gebeurt en dat een miskraam (vaak maar niet altijd) gepaard gaat met buikkramp. In 50% van de gevallen wordt er ook geen oorzaak voor het bloedverlies gevonden blijkbaar. Helemaal blij en door het kloppende hartje is de kans op een miskraam ook verkleind

één maand geleden

Vanmiddag mijn echo gehad, het was goed! Vandaag 8+1 en dat klopte precies met de echo vorige week. Waarom de groei vorige week meer dan een halve week achterliep is niet duidelijk, misschien een late innesteling destijds. Voelt dubbel om hier te delen aangezien sommigen geen goede afloop hadden, maar voor de degene waar het nog onduidelijk is geeft het misschien wat hoop. Rood bloedverlies en afgenomen symptomen zijn dus niet altijd slecht nieuws, gelukkig..

één maand geleden

Reactie op laurianne

Vanmiddag mijn echo gehad, het was goed! Vandaag 8+1 en dat klopte precies ...
Wat fijn om te horen! Ik wens je een fantastische verdere zwangerschap toe! ❤️

één maand geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Wat fijn om te horen! Ik wens je een fantastische verdere zwangerschap toe! ...
Super lief, dankje! Ik doe fingers crossed voor jou voor goed nieuws op 5-9 of een mooie afloop van je laatste IVF poging 🍀

één maand geleden

Reactie op inekehh

Hier ook lichte krampen en bruinig bloed, ik heb ook de 30ste een echo, ik ...
Echo was goed en hartje krachtig dus ze zeiden dat het bloed iig geen invloed heeft gehad

één maand geleden

Reactie op inekehh

Echo was goed en hartje krachtig dus ze zeiden dat het bloed iig geen invlo ...
Fijn nieuws! Heb je lang bloedverlies gehad?

één maand geleden

Reactie op SaskiaV88

Fijn nieuws! Heb je lang bloedverlies gehad?
Van zondag tot donderdag

één maand geleden

Hi dames, vanmiddag de eerste echo. Heb sinds het weekend veel meer last van bruine afscheiding (oud bloed) nog geen helder bloedverlies gehad gelukkig. Ik ben erg benieuwd en hoop dat alles goed is.