90 Reacties

2 maanden geleden

dit ziet er helaas wel uit als een miskraam 🤍

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

dit ziet er helaas wel uit als een miskraam 🤍
Dankjewel voor je reactie, ik was er al bang voor😔

2 maanden geleden

Ach lieverd! Ik weet het ook niet ben ook aan het bloeden 😿

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Ach lieverd! Ik weet het ook niet ben ook aan het bloeden 😿
❤️🫶🏼

2 maanden geleden

Ik denk idd ook miskraam

2 maanden geleden

Reactie op Nasyl

❤️🫶🏼
Wat een spanning en stress geeft dat he, hopelijk komt alles goed. Het ziet er minder erg uit bij jou

2 maanden geleden

Reactie op Nasyl

Wat een spanning en stress geeft dat he, hopelijk komt alles goed. Het ziet ...
Dit was gisteren maar het lijkt oude bloed in heb ook PCOS dus ja , en zeker ik zie nu heel vrouwen aan het bloeden

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Dit was gisteren maar het lijkt oude bloed in heb ook PCOS dus ja , en zeke ...
Ja ik las het ook , dat heel veel er last van hebben. Ik ben 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik vind het ook vreemd dat het eerst met bruin bloedverlies begint en daarna pas helder. Maar zo te zien heb jij dat ook?

2 maanden geleden

Reactie op Nasyl

Ja ik las het ook , dat heel veel er last van hebben. Ik ben 5 weken en 4 d ...
Ja ik heb ook heel veel opgezocht! En zoals jij zijn wij ook super blij met de zwangerschap! Ik ben gisteren geweest bij de verloskundige, en de holte zit er nog! Dus dat is wel positief alleen als over 2 weken niks er in zit dan was een miskraam geweest! Maar laten we hopen dat goed komt en zo niet, weer proberen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Ja ik heb ook heel veel opgezocht! En zoals jij zijn wij ook super blij met ...
Inderdaad! Positief blijven, ik ga je op de hoogte houden😘

2 maanden geleden

Blijven jullie ook bloeden terwijl je niet op de wc zit? Ik bloed al ruim een week, wel echt een heel stuk minder dan op deze foto. Soms is het uuuren weg en dan is t er weer even ietsjes meer.

2 maanden geleden

Reactie op SuusMNTSB

Blijven jullie ook bloeden terwijl je niet op de wc zit? Ik bloed al ruim e ...
Heb je al laten checken nee, bij mijn is donderdag avond rond 10 uur begonnen

2 maanden geleden

Dit lijkt op een miskraam :( Heel veel sterkte ❤️ Ik bloed nu ook al zo ander half week. Wel echt minimaal. Bij mij is het ook afwachten wat het gaat doen

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Dit lijkt op een miskraam :( Heel veel sterkte ❤️ Ik bloed nu ook al zo an ...
ach! Is toch wat hè ? Ik hoor zoveel dat mensen het hebben nu! Maar ik was er voorheen niet zo ermee bezig! Jij ook sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Nasyl

Dankjewel voor je reactie, ik was er al bang voor😔
Oei.. dit ziet er inderdaad uit als een miskraam. Heel veel sterkte en hopelijk valt het alsnog mee🙏♥️. Ik heb in juni een miskraam gehad en het begon ook zo, eerst beetje roze afscheiding en soms bruin, daarna ineens op 3 juni veel bloed maar ook stolsels. Heb je ook last gehad van rugpijn en buikpijn onderin in je buik?

2 maanden geleden

Hier vannacht hetzelfde 😓.. en gekke is, heb echt helemaal geen krampen, niks. Ging gewoon plassen en veegde af en zag dit. Ik bloed niet hevig, alleen bij afvegen en m’n plas is rood. Maar loopt er niet uit. Heb nu nog steeds geen krampen en bloedverlies is minimaal.. ben ook bang voor het ergste. Morgen de verloskundige maar bellen, denk dat de echo van 2 september helaas niet meer nodig is 😭..

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Hier vannacht hetzelfde 😓.. en gekke is, heb echt helemaal geen krampen, n ...
:(, ik zal echt even vandaag bellen als ze beschikbaar zijn… succes 🙏

2 maanden geleden

Reactie op naomimaart2003

:(, ik zal echt even vandaag bellen als ze beschikbaar zijn… succes 🙏
Ja? Is mijn eerste zwangerschap en dacht, misschien is dit geen spoed ofzo 😔.

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ja? Is mijn eerste zwangerschap en dacht, misschien is dit geen spoed ofzo ...
Ik snap je helemaal. Ik ben momenteel ook 6 weken zwanger van mn aller eerste. Ik zal echt even bellen. T hoeft niks te betekenen, gewoon even kijken wat de verloskundige ervan zegt. Hou me op de hoogte. Veel liefs 🫶

2 maanden geleden

Reactie op SuusMNTSB

Blijven jullie ook bloeden terwijl je niet op de wc zit? Ik bloed al ruim e ...
Minimaal, het meeste bij het afvegen. Maar ik ben net opgestaan, dacht gisteren avond dat het minder was geworden maar nu hele stukken en slierten komen eruit😔