90 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ja? Is mijn eerste zwangerschap en dacht, misschien is dit geen spoed ofzo ...
Wel bellen hoor inderdaad, zeker voor je eigen gemoed toestand. Wellicht kan je toch vandaag langs komen en anders morgenochtend heel vroeg🙏

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Dit lijkt op een miskraam :( Heel veel sterkte ❤️ Ik bloed nu ook al zo an ...
❤️dankjewel

2 maanden geleden

Ik ga ze zo even bellen dan.. voel me verder nog steeds gewoon prima en bloedverlies is echt minimaal, alleen tijdens het afvegen nog helder rood maar ook niet continu..

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ik ga ze zo even bellen dan.. voel me verder nog steeds gewoon prima en blo ...
Isgoed, nogmaals hoeft niks geks te betekenen. Maar meer voor jezelf.

2 maanden geleden

Reactie op naomimaart2003

Isgoed, nogmaals hoeft niks geks te betekenen. Maar meer voor jezelf.
Ja hoop het echt! Ga zo mijn vriend even wakker maken.. en dan ga ik bellen.. ben na die stolsel niks meer verloren en alleen nog wat rood bloed bij afvegen. Thnx ❤️ ben blij met de support op dit forum! Iedereen leeft zo met elkaar mee gelukkig…

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ja hoop het echt! Ga zo mijn vriend even wakker maken.. en dan ga ik bellen ...
Hou ons op de hoogte

2 maanden geleden

Reactie op naomimaart2003

Hou ons op de hoogte
Zal ik doen! 😘

2 maanden geleden

Hier ook heel veel bloed verloren met veel krampen

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Hier ook heel veel bloed verloren met veel krampen
:(

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Zal ik doen! 😘
En?

2 maanden geleden

Reactie op naomimaart2003

En?
Ze denkt dat er niks ernstigs is omdat we voor het bloedverlies ook poging tot gemeenschap hadden en ze denkt dat het daardoor is gekomen. Heb de foto wel even doorgestuurd en daar ging ze nog even naar kijken. Maar omdat ik verder helemaal geen last heb qua krampen of wat dan ook denkt ze dat het wel goed zit en het bloedverlies vandaag over moet zijn (is nu al minimaal). Als ik over 2 dagen nog bloedverlies heb moet ik bellen en kan ik dezelfde dag voor echo komen. Ben beetje gerust gesteld nu 😅

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ze denkt dat er niks ernstigs is omdat we voor het bloedverlies ook poging ...
Wat fijn zeg! 🙏

2 maanden geleden

Reactie op naomimaart2003

Wat fijn zeg! 🙏
Ja ze zei, je kan al een bloeding hebben door niesen, papiertje van de grond te pakken en ga zo maar door 😅 dus meiden, je kan het zomaar ineens hebben 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Ja ze zei, je kan al een bloeding hebben door niesen, papiertje van de gron ...
Oh dat is fijn om te horen! Maar ik bloed sinds donderdag avond nogsteeds

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Hier vannacht hetzelfde 😓.. en gekke is, heb echt helemaal geen krampen, n ...
Ach heel veel sterkte 😿!

2 maanden geleden

Reactie op barbarabarros

Oh dat is fijn om te horen! Maar ik bloed sinds donderdag avond nogsteeds
😔 maar de holte zit er nog toch? Dus je kan de hoop nog niet opgeven 🙏🏼

2 maanden geleden

Ik had een groter stolsel maar mijn testen liepen niet op en op de dag dat ik bloed begon te verliezen was de test al negatief 2 dagen later een groot stolsel. Daarna nog 5 dagen mild bloedverlies gehad.

2 maanden geleden

Ah wat onzeker.. dit lijkt wel op mijn eerdere miskramen als ik eerlijk ben. Zo vervelend. Ik ben nu 5 weken en ook weer 2x wat lichtroze bloed verloren, ben ook bang dat dit weer door gaat zetten

2 maanden geleden

Ik wil jullie niet onzeker maken. Maar vaak is helderrood bloed met stolsels vaak toch een onzekere tijd. Ik heb zelf een miskraam gehad en had eigenlijk ( toenn we nog niets wisten) het gevoel dat het al die tijd niet goed zat. Verloskundige vertelde me als ik helderrood bloedverlies kreeg met stolsels die vaak geen goed teken is... Ik hoop voor jullie op een wonder !❤️

2 maanden geleden

Bij mij was dit een beginnende miskraam..