90 Reacties

2 maanden geleden

Ik had overigens dezelfde klachten en geen krampen. Na de inwendige echo kwam na een paar uur alles eruit helaas.. ik hoop het beste voor je!

2 maanden geleden

Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis, ookal ga ik van het ergste al uit. Ik zal jullie op de hoogte houden ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Nasyl

Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis, ookal ga ik van het ergste al ...
Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Nasyl

Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis, ookal ga ik van het ergste al ...
Sterkte 🙏🏼❤️

2 maanden geleden

Bij mij was dit een miskraam de vorige keer, ik ervaar nu weer hetzelfde alleen heb ik nu weer bruine afscheiding wat waarschijnlijk doorzet naar helderbloed😞

2 maanden geleden

Reactie op sofiaaa

Bij mij was dit een miskraam de vorige keer, ik ervaar nu weer hetzelfde al ...
Pfff sterkte ❤️

2 maanden geleden

Ik was 1 van de ongelukkige die de gehele vorige zwangerschap helder rood bloedverlies met stolsels heeft gehad. Ik denk elke week wel 1 keer tot aan de bevalling. Verder had ik bijna geen krampen erbij. Er was nooit wat met de kleine of mij aan de hand. Nu heb ik een gezond ventje van 5maand Het is wel wat vele dames zeggen, de meeste eindigen in een miskraam....

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Ik was 1 van de ongelukkige die de gehele vorige zwangerschap helder rood b ...
Bedankt voor je reactie! Dat geeft ons zeker nog hoop🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Ik was 1 van de ongelukkige die de gehele vorige zwangerschap helder rood b ...
Wat Nasyl zegt, bedankt’ dit geeft ons iig nog hoop! Bij mij is het vanmiddag rustig geweest, geen bloedverlies, niks. Nu is het met afvegen af en toe een beetje bruin. Verloskundige zei vanmiddag dat dat wel kon gebeuren..

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! Bij mij was dit een miskraam maar een vriendinnetje van mij bleek een van een tweeling op deze manier kwijt te raken en heeft een gezond kindje ter wereld mogen brengen! Sterkte morgen en ik ben benieuwd🤞🏼 zal voor je duimen!

2 maanden geleden

❤️

2 maanden geleden

Helaas ben ik het denk ik vandaag verloren. 2 grote stolsels van zeker 3/4 cm. Intens verdrietig na 3 jaar proberen waren we zwanger na de tweede IUI poging. Morgen komt er een echo.

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Helaas ben ik het denk ik vandaag verloren. 2 grote stolsels van zeker 3/4 ...
Heel veel sterkte, wat super verdrietig.😞

2 maanden geleden

Reactie op Joyce78

Heel veel sterkte, wat super verdrietig.😞
Lief dank je wel ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Helaas ben ik het denk ik vandaag verloren. 2 grote stolsels van zeker 3/4 ...
Heel veel sterkte, woorden schieten tekort❤️

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Helaas ben ik het denk ik vandaag verloren. 2 grote stolsels van zeker 3/4 ...
Oh 😓 sterkte! De wereld is soms zo oneerlijk…

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Helaas ben ik het denk ik vandaag verloren. 2 grote stolsels van zeker 3/4 ...
Wat intens verdrietig..! Sterkte 🌹

2 maanden geleden

Ik wil je geen valse hoop geven maar ik had bij mijn vorige zwangerschap ook bloedverlies. Eerst een stolsel wat erg lijkt op de foto die je gepost hebt en daarna bruin bloedverlies wat overging in helder rood bloedverlies. En daarna nog een week bloedverlies/spotting gehad. Die zwangerschap heb ik voldragen en mijn zoontje is ondertussen 1,5 jaar oud 😊

2 maanden geleden

Bij mij zijn er vandaag wel wat klachten bijgekomen. Ineens misselijkheid en waarschijnlijk schimmelinfectie (branderig gevoel en jeuk) 🤦‍♀️. Bloedverlies is niet meer helder geweest en ook geen stolsels meer. Wat er nu nog een beetje uit komt is bruin/oud bloed (alleen emt afvegen).