32 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk helaas dat je niets anders kunt doen dan afwachten of het wel/niet doorzet🍀... met donker bedoel je bruin bloed of echt rood?

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Ik denk helaas dat je niets anders kunt doen dan afwachten of het wel/niet ...
Bruin bloedverlies

2 maanden geleden

Ik heb dit ook.. Ik ken het paniek gevoel.. Mijn zus is verloskundige en stelde me deels gerust, ze zei dat bruin verlies kan oud bloed zijn dat door een gesprongen adertje oid kan komen. Probeer je nog geen zorgen te maken, pas als het roze of rood is zou het de verkeerde kant op kunnen gaan. Daarbij zou het bruin verlies een begin kunnen zijn van iets wat de verkeerde kant op gaat, maar dat hoeft niet. Kijk het aan en als het toch erger word de verloskundige bellen. Het enige wat je kunt doen is afwachten en goede hoop houden, maar ik ken je gevoel helaas ook. Hopelijk is het niks ergs🤗

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu?

2 maanden geleden

Reactie op Saarrow

Hoe gaat het nu?
Helaas is het helder bloed geworden. De verloskundige denkt weer aan een miskraam

2 maanden geleden

Reactie op Sarah2119

Helaas is het helder bloed geworden. De verloskundige denkt weer aan een mi ...
Ach dat meen je ! :( Wat vervelend zeg! Het is hier ook afwachten... Al sinds afgelopen vrijdag licht bloedverlies

2 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook vanaf positieve test tot week 6 gebloed (zowel bruin, roze, helder rood als jamrood) en daarna tot 14 weken nog op en af. Mijn vrolijke dreumes huppelt nu al 20 maanden rond hier. Het kan dus ook goed gaan. Heeeel veel succes, ik weet hoe mega beangstigend het is om weer naar de wc te gaan en in onzekerheid te zitten 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Demner

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook vanaf positieve test tot week 6 ...
Bedankt voor je berichtje! Mooi om te horen dat het ook goed kan gaan! Ik heb al eerder een miskraam meegemaakt maar toen voelde ik ook aan alles dat het niet goed zat. Nu heb ik dit juist niet, dat vind ik ook wel heel erg mindfuck🤣😮. Ik kan niks anders doen dan afwachten... Spannend

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Bedankt voor je berichtje! Mooi om te horen dat het ook goed kan gaan! Ik h ...
Wat mij gerust stelde; ik testte gewoon nog eens in de paar dagen tot de eerste echo (die had ik dus wel vervroegd, met 6 +3). En gelukkig kosten de action testjes niet meer zoveel haha!

2 maanden geleden

Reactie op Demner

Wat mij gerust stelde; ik testte gewoon nog eens in de paar dagen tot de ee ...
Klopt! Ik test idd ook steeds en ze zijn tot nu toe niet afgelopen! Ik mag volgendeweek dinsdag heen. Nog even afwachten dus

2 maanden geleden

Ohjee, wat veel onzekerheid voor velen. Zelf had ik vanmorgen (5,6 week) op t toilet (na nr2) felrode druppels bloed, zo helder als t uit je neus kan bloeden/druppelen. Goed zichtbaar op t toilet papier ook. Maandverband ingedaan en naar t werk gegaan, daar stopte het, alleen met afvegen zag ik nog beetje roze. Nu is het rustig, geen krampen gehad. Vrijdag staat de echo al gepland, dus geen gynaecoloog gebeld. Afwachten 😟 Mijn vorige zwangerschap met 8 weken ook meegemaakt en dat was een hematoom, en is goed verlopen! Sterkte met de onzekerheid allemaal

2 maanden geleden

Reactie op Seal

Ohjee, wat veel onzekerheid voor velen. Zelf had ik vanmorgen (5,6 week) op ...
Oh voor jou ook goed schrikken dus! Hopelijk blijft het voor jou hier bij. Wat fijn dat je vrijdag al heen kunt. Houd je me even op de hoogte? ❤️❤️ Jullie berichten geven me wel wat meer geruststelling

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Oh voor jou ook goed schrikken dus! Hopelijk blijft het voor jou hier bij. ...
Zal ik doen hoor! Hier nog beetje bruin bij afvegen, durfde amper naar t toilet vanmorgen. Het voelt wel alsof t goed gaat met t kindje, zo dubbel gevoel. Hoe gaat t met jou nu? Ik zag deze net, dacht deel t even : https://www.verloskundigenpraktijkmeander.nl/bruine-afscheiding-zwanger/

2 maanden geleden

Reactie op Seal

Zal ik doen hoor! Hier nog beetje bruin bij afvegen, durfde amper naar t to ...
Ja die toilet probeer je zoveel mogelijk te vermijden he... Gelukkig dat het bruin is, dat is sowieso beter dan roze ☺️ Hier nog steeds zelfde. Gewoon lichtroze. Ja gek he? Bij mijn vorige miskraam zei ik ook meteen dat het niet goed zat. En ik heb nu idd ook het idee dat het hier juist wel goed zit. Maar wil er ook niet teveel op hopen

2 maanden geleden

Reactie op Sarah2119

Helaas is het helder bloed geworden. De verloskundige denkt weer aan een mi ...
Och bah zeg! Sterkte

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ach dat meen je ! :( Wat vervelend zeg! Het is hier ook afwachten... Al sin ...
Ik ook vanaf vrijdag van bruinverlies naar nu lichtroze bij de afscheiding 😔 heel onzeker

2 maanden geleden

Reactie op Saarrow

Ik ook vanaf vrijdag van bruinverlies naar nu lichtroze bij de afscheiding ...
Het is inderdaad heel onzeker... We kunnen niks anders doen dan afwachten

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met jullie? 😘

2 maanden geleden

Reactie op Seal

Hoe gaat het nu met jullie? 😘
Hier goed. Het bloedverlies is nog wel aanwezig maar echt minimaal, snap er niks van En bij jou??

2 maanden geleden

Ik heb ook al sinds begin van het weekend bloedverlies. Het stelt me gerust dat zoveel mensen hier last van hebben. Ook de verloskundige maakte zich geen zorgen, maar ik zelf ben er totaal niet gerust op. Ik heb gister urine naar de huisarts gebracht, dat staat nu op kweek. Mijn verloskundige dacht aan een blaasontsteking. Ik heb geen bruin bloedverlies gehad, maar vooral licht roze bij afvegen en soms ook wel gewoon echt rood bij afvegen. Maar dat is dan 1x en dan weer uren niks. In m’n maandverbandje zit niets. Ik heb echt knallende testen en voel me ook echt zwanger, mn borsten doen mega pijn en ben misselijk. Ook wel wat kraampjes en steekjes (maar totaal anders dan menstruafiekrampen). Ik vind het echt mega spannend allemaal dus! Nu 5 weken en 2 dagen trouwens