32 Reacties

2 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal, vanaf afgelopen zondag ochtend eerst heel licht roze afscheiding met afvegen aan toilet papier zichtbaar. Daarna hele dag niks…maandag ochtend ook weer bloedverlies maar wel iets meer en licht rood, maandagavond ook weer roze bloed op toiletpapier, dinsdag ochtend helder rood bloed op toiletpapier, paar toiletbezoeken achter elkaar. Met tussen poses is het ook gewoon weg. Dinsdag avond ook weer bij naar het toilet gaan wederom helder rood bloed op het papier. Het is niet de hoeveelheid dat het net als bij je menstruatie het eruit ‘loopt’ en heb ook geen maandverband nodig. Het is echt alleen bij toiletbezoek dat ik het zie. Verder voel ik me goed, geen klachten, geen buikpijn. Na contact met verloskundige vanmiddag een vroege echo…nu 6 weken zwanger… Hoop zo dat het goed komt!

2 maanden geleden

Reactie op Tessa1309

Hier hetzelfde verhaal, vanaf afgelopen zondag ochtend eerst heel licht roz ...
Wat spannend! Ik ben heel benieuwd. Misschien vraag ik ook wel een vroege echo aan. Heb ‘m nu bij 7,5 week pas staan

2 maanden geleden

Wat kan dit je gek maken zeg… in Maart een miskraam gehad bij 8 weken. Heb nu wat licht bloedverlies sinds maandag, gisteren niks en nu weer wel 🤦‍♀️ zit nu op 5+4. Sterkte dames 💪🏻🍀

2 maanden geleden

Reactie op Demner

Wat mij gerust stelde; ik testte gewoon nog eens in de paar dagen tot de ee ...
Voor mij is de zwangerschap nieuw (5+3 nu) en ben benieuwd wat je hiermee bedoeld. Mocht het vruchtje nou niet doorgroeien; heb je dan een negatieve zw-test? Ik moet nog 2,5 week wachten en had vandaag ook iets bloedverlies (bij het persen ivm obstipatie 😅) dus dat duurt nog heel lang.

2 maanden geleden

Reactie op LEFB

Voor mij is de zwangerschap nieuw (5+3 nu) en ben benieuwd wat je hiermee b ...
Nee. Als het vruchtje niet doorgroeid blijf je alsnog positief testen. De testen traceren hcg op en niet of het vruchtje nog leeft of niet. Zelfs als je een miskraam hebt kan het zijn dat de zwangerschapstest weken lang positief aangeven nog. Het kan wel zijn dat als je vroeg was met testen, en de testen heel licht waren, je ze mooi op kunt zien lopen namate je verder bent in je zwangerschap. Maar ook dit hoeft niet persee

2 maanden geleden

Reactie op Demner

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook vanaf positieve test tot week 6 ...
Ik heb sinds vanochtend ook helder rood bloed verlies. Mijn partner en ik zitten in de zenuwen. Mijn verloskundige dacht vanochtend dat het nog mee zou vallen en dat ik me geen zorgen hoef te maken. De dag verloopt en ik ben nogsteeds aan het bloeden… Wat fijn om te horen dat het ook goed kan uitpakken. Ik hoop op het beste! 😞

2 maanden geleden

Reactie op Marlena paulo

Ik heb sinds vanochtend ook helder rood bloed verlies. Mijn partner en ik z ...
Ohhh wat spannend zeg. Je durft dan haast niet meer naar het toilet te gaan.. als het aanhoudt zou ik zeker bellen. Hopelijk mag je dan vervroegd een echo. Ik mocht toen met 6 weken en 2 dagen. Hoop voor je dat het allemaal goed is🍀

2 maanden geleden

Reactie op Demner

Ohhh wat spannend zeg. Je durft dan haast niet meer naar het toilet te gaan ...
Ik ben net toevallig weer gebeld, ze maken zich nogsteeds geen zorgen omdat ik geen stolsels heb en het bloeden met vlagen is. Ik hoop het ook! Dankje voor je bericht 🤍

2 maanden geleden

Verloskundige gaat nu uit van een miskraam. Over 2 weken moet ik weer een zwangerschapstest doen en dan kijken wat daar uitkomt. Vrijdag naar de gynaecoloog omdat het 2 keer een miskraam is in korte tijd

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Oh voor jou ook goed schrikken dus! Hopelijk blijft het voor jou hier bij. ...
Het hartje klopte! Bloedverlies hoort ze heel vaak in die periode vertelde ze. (Echo zkh) Maar t zag er goed uit. Hoop dat dit een beetje hoop/rust ook mag geven bij jullie. Bloedverlies maakt zo onzeker 😞

2 maanden geleden

Reactie op Seal

Het hartje klopte! Bloedverlies hoort ze heel vaak in die periode vertelde ...
Wat een goed nieuws zeg! Heel fijn! Ik mocht vandaag ook langskomen maar er was bij mij niets te zien.... Zelfs geen holte! We gaan op vakantie en moet de 21e weer terugkomen voor een nieuwe echo

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Wat een goed nieuws zeg! Heel fijn! Ik mocht vandaag ook langskomen maar er ...
Verdorie, dat is niet wat je gehoopt had! Wel even fijn dat jullie dan met vakantie gaan, wat afleiding en ontspanning in afwachting van de echo. 😘❤️