19 Reacties

2 maanden geleden

Bel gelijk je verloskundige. Ik had precies hetzelfde gister en vandaag. Ook 7 wk

2 maanden geleden

Ik ben ook 7 weken en 3 dagen en ik heb ook buikpijn, buikkrampen sinds vanmiddag bloedverlies en ook bij het vegen, ik ga morgen laten nemen bij de huisarts

2 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Ik ben ook 7 weken en 3 dagen en ik heb ook buikpijn, buikkrampen sinds van ...
Bloed nemen

2 maanden geleden

Reactie op BGB05

Bel gelijk je verloskundige. Ik had precies hetzelfde gister en vandaag. Oo ...
Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij een verloskundige 🥲 Kan ik dan alsnog bellen? Hoop dat het voor ons allebei meevalt!!

2 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Ik ben ook 7 weken en 3 dagen en ik heb ook buikpijn, buikkrampen sinds van ...
Ohh zo vervelend.. Ik hoop op goed nieuws!!

2 maanden geleden

ah wat vervelend, helemaal op vakantie! Ik heb nu een miskraam en merkte het al omdat mijn testen ineens waren terug gelopen ipv opgelopen. Dus ik test nog wel positief maar lang niet zo duidelijk als vorige week. Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt en het alles meevalt🍀

2 maanden geleden

Reactie op rchltaa

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij een verloskundige 🥲 Kan ik dan alsnog ...
Ja tuurlijk. Of je huisarts mag ook. Bij mij helaas slecht afgelopen😔

2 maanden geleden

Reactie op frummie2022

ah wat vervelend, helemaal op vakantie! Ik heb nu een miskraam en merkte ...
ohh nee hé, sterkte 😢 ik bloed sinds gisteravond echt continu dus ik vrees het ergste

2 maanden geleden

Reactie op BGB05

Ja tuurlijk. Of je huisarts mag ook. Bij mij helaas slecht afgelopen😔
ga ik gelijk doen dankjewel!!! Heel veel sterkte 😢

2 maanden geleden

Wat angstig om te horen .. hopelijk zit het goed ! Heb je voor je op vakantie ging al een echo gehad toevallig ? Of had je die na je vakantie gepland staan?

2 maanden geleden

Reactie op rchltaa

ohh nee hé, sterkte 😢 ik bloed sinds gisteravond echt continu dus ik vrees ...
Dankjewel! Jij ook.. 😘 Verlies je veel bloed of alleen met afvegen bijvoorbeeld?

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Wat angstig om te horen .. hopelijk zit het goed ! Heb je voor je op vakant ...
nee ik heb nog geen echo gehad/gepland.. vanochtend heb ik wel contact opgenomen met de verloskundige dus hopelijk kan ik er zsm terecht als ik terug ben

2 maanden geleden

Reactie op frummie2022

Dankjewel! Jij ook.. 😘 Verlies je veel bloed of alleen met afvegen bijvoo ...
dankjewel 🥰 ik verlies echt wel veel bloed, het blijft continu stromen en ik bloed gewoon maandverbanden vol

2 maanden geleden

Reactie op rchltaa

ga ik gelijk doen dankjewel!!! Heel veel sterkte 😢
Dankjewel meiss. Jij ook! Hoe is het nu met je? Ik lees dat je veel hebt gebloed. Gaat alles oke?

2 maanden geleden

Reactie op rchltaa

dankjewel 🥰 ik verlies echt wel veel bloed, het blijft continu stromen en ...
Ah wat vervelend zeg.. vooral zo op vakantie! Hopelijk wordt het snel minder zodat je nog een beetje kan genieten van je vakantie🍀

2 maanden geleden

Reactie op BGB05

Dankjewel meiss. Jij ook! Hoe is het nu met je? Ik lees dat je veel hebt ge ...
Dankjewel 🥰 ik voel me verder gewoon prima, ik ben nogsteeds wel misselijk maar voor de rest mag ik fysiek niet klagen.. het is natuurlijk wel heel stressvol maar ik probeer er rustig in te blijven, want stress kan ook nergens goed voor zijn

2 maanden geleden

Reactie op frummie2022

Ah wat vervelend zeg.. vooral zo op vakantie! Hopelijk wordt het snel minde ...
jaaa ik hoop het ook, dankjewel 🥰

2 maanden geleden

Reactie op rchltaa

Dankjewel 🥰 ik voel me verder gewoon prima, ik ben nogsteeds wel misselijk ...
Oke gelukkig maar. Blijf positief denken en geniet van je vakantie. Stress is zwz nergens goed voor, blijf lekker in je vel zitten en hopelijk komt alles goed.

2 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Bloed nemen
Ik heb vanmorgen bloed laten nemen en vanavond kon ik bellen voor de uitslag , ik ben niet meer zwanger 😞 emotioneel is het echt wel heftig. Probeerde rustig en positief te blijven 😥