6 Reacties

4 dagen geleden

Ik had dit al voor de zwangerschap en is sinds de zwangerschap erger geworden! Maar verder ben ik hierdoor niet medisch geworden, wss omdat ik dit al 5 jaar heb. Maar schrok wel toen het ineens erger werd hoor. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, daarna wel getest en positief.

4 dagen geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Ik had dit al voor de zwangerschap en is sinds de zwangerschap erger geword ...
Hey en hoe lang hield het boezemfibrilleren bij jou aan? Ja is super eng schrok er erg van. Heb jij ook zo’n na pijn na zo’n ‘aanval’ ?

4 dagen geleden

Reactie op avaizrayan

Hey en hoe lang hield het boezemfibrilleren bij jou aan? Ja is super eng sc ...
Ja best wel, voelt als hele nare krampen. Maar omdat ik er bekend mee ben en dus niet in paniek raak is het wel binnen 5 a 10 minuten over. Toen ik het net had viel ik ook flauw omdat ik echt dacht dat ik een hartaanval had maar na paar jaar leer je er wel mee leven. En bij jou is het hopelijk alleen tijdens de zwangerschap! Hopelijk helpt dat een beetje relativeren als je er last van hebt. Het is in principe niet gevaarlijk maar bij twijfel wel altijd even bellen.

3 dagen geleden

Reactie op frikadelspeciaal

Ja best wel, voelt als hele nare krampen. Maar omdat ik er bekend mee ben e ...
Ja cardioloog heeft toen alles na gekeken. Mn hart zag er verder goed uit alleen m’n hartkleppen waren wat traag maar dat kon komen omdat ik net dat boezemfibrilleren achter de rug had. Dat hield bij mij trouwens wel uren aan. Het is 8 oktober gebeurt en heb nu soms nog zo zeurig gevoel is dat normaal?

3 dagen geleden

Reactie op avaizrayan

Ja cardioloog heeft toen alles na gekeken. Mn hart zag er verder goed uit a ...
Nee bij mij was het na 10 min wel echt over! Misschien voel je spierpijn omdat je toch in een soort stress/kramp schiet!

5 uur geleden

Ik zie dat je nog veel vragen hebt, misschien is het een idee om een belafspraak met de cardioloog of huisarts te maken, zo je je vragen aan een arts kan stellen of alles wat je nu voelt 'normaal is. Hopelijk kunnen ze je wat je geruststelling bieden. Ik kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent..