12 Reacties

vorig jaar

Op het nieuws hoorde ik dat ‘de gedupeerde’ waarschijnlijk achter het net vissen en niets meer krijgen. Hopelijk is het, door met creditcard te betalen nog een redding/dat je dan gedekt bent. Ontzettend sneu is het wel :( Wij hebben vorig jaar de kinderkamer en box gekocht van hun, moet er niet aandenken. 🥺

vorig jaar

Wij hebben er ook een box besteld. Krijgen inderdaad ook geen enkele respons op telefoontjes of mailtjes! Ik heb betaald met Klarna, dus officieel nog niets betaald, maar kan het niet annuleren 🥲. Weet ook niet waar ik aan toe ben, of het überhaupt nog geleverd word of dat ik nu beter een andere box kan gaan bestellen.

vorig jaar

Reactie op M&M 🤎

Wij hebben er ook een box besteld. Krijgen inderdaad ook geen enkele respon ...
Ik heb hetzelfde.. wacht tijd voor een box is soms ook best lang dus twijfelen waar we goed aan doen!

vorig jaar

Reactie op LisLuna

Op het nieuws hoorde ik dat ‘de gedupeerde’ waarschijnlijk achter het net v ...
Dat hoop ik ook.. maar die kunnen pas iets doen nadat duidelijk is dat ze echt niet leveren. En daa romer Bopita zelf uitsluitsel over gaan geven..

vorig jaar

Ohjeej, dit wisten wij niet. Hebben ook een box besteld met alles erop en eraan. Dachten door feestdagen ergens volgende week te krijgen. Alles al betaald 😅

vorig jaar

Er zijn al meerdere topics over geopend, zoek daar even op! Staat o.a. de naam van de aangestelde curator in bij wie je je als schuldeiser op de lijst kunt laten zetten.

vorig jaar

Reactie op LB22

Er zijn al meerdere topics over geopend, zoek daar even op! Staat o.a. de n ...
Waar heb je die gevonden? Zie die topics zelf niet staan! ☺️

vorig jaar

Reactie op Naathalliee

Waar heb je die gevonden? Zie die topics zelf niet staan! ☺️
In de geboorteclub van maart staat een topic, daarin vind je ook info over de curator. Maar velen hebben al contact opgenomen, als consument sta je helaas achteraan in de rij van schuldeisers dus kans dat je je geld terugkrijgt (als je niet met bv creditcard hebt betaald) is klein.. 😞

vorig jaar

Meen je niet joh, heb daar een kledingkast besteld 😅

vorig jaar

Ik zag toevallig ook groot item hierover in groep van maart. Misschien staan daar ook nog tips!

10 maanden geleden

Wij hebben het geld terug via de creditcard

10 maanden geleden

Reactie op Roozz91

Wij hebben het geld terug via de creditcard
Wij ook!!