13 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu 6,2

2 maanden geleden

He! Ik ben 6.0 en ik herken het wel, inderdaad ook vooral na werk. Wat doe jij voor werk? Bij mij niet echt branderig, maar meer een drukkend gevoel en vaker plassen, pijn onderrug. Als ik de volgende dag niet werk, heb ik die klachten ook niet en soms trekt het 's avonds, of bij even liggen na werk, al weg.

2 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

He! Ik ben 6.0 en ik herken het wel, inderdaad ook vooral na werk. Wat doe ...
Wat vervelend! Ik moet ook vaker plassen. Mijn urine is wel helder. Ik doe basiszorg, dus ben wel heel de tijd op mn benen. Het begint echt na het werk en na een dutje is de pijn idd weg.Ik hoop dat het allemaal goed komt met ons. Ik ben vanaf as donderdag lekker vrij voor 1½ week en volgende week heb ik mn 7 weken echo in t ziekenhuis. Spannend dus. Heb jij al echo's gehad?

2 maanden geleden

Reactie op Miss Wan

Wat vervelend! Ik moet ook vaker plassen. Mijn urine is wel helder. Ik doe ...
Herkenbaar! Mijn urine is ook helder, geen pijn of branderig gevoel bij plassen of überhaupt gevoel van blaasontsteking, omdat het na rusten ook weer verdwijnt. Had dit mijn eerste zwangerschap ook, waardoor ik rond de 20 weken minder ging werken en alleen medicijnen deed of andere lichtere werkzaamheden. Ohja dan ben je ook de hele dienst op de been! Ik ben verpleegkundige, dus in een dienst van 8 uur, hopelijk een half uurtje even zitten. Verschilt wat per dienst... Erg belastend voor de bekkenbodem, dat lopen, duwen, tillen, ect. uren lang. Pas goed op jezelf. 🤍 Als de zwangerschap bekend is bij collega's ga ik ook aangeven vaker te willen zitten. Collega's houden er dan vaak rekening mee qua zorgzwaarte bewoners, dat ik de 'lichtere' doe.. Heerlijk, geniet ervan. Ben benieuwd of je het gevoel dan ook hebt in die week vrij. Heel spannend en leuk! Ik ook, volgende week donderdag, bij de verloskundige praktijk. Kan me niet snel genoeg gaan!!

2 maanden geleden

Ik voel je meis! 2 jaar geleden werd mijn kindje vroeggeboren en dat bij 20 weken. Dus hopen dat alles goed komt 💪 Pas ook goed voor je zelf. Doe het rustig aan meid en vooral aan het werk. Het is allemaal voor ons kindje 🩵🩷 heel veel succes volgende week! Ik laat na de echo nog een berichtje achter ❤️

2 maanden geleden

❤️ Ohjoh! Wat heftig, 20 weken ook... Dat maakt het extra spannend allemaal. Kan het me niet voorstellen, verdrietig... Plotseling of was je kindje ziek? Ja, doe maar, leuk! Heel benieuwd. Ik zal ook een berichtje achterlaten! 😊

2 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

❤️ Ohjoh! Wat heftig, 20 weken ook... Dat maakt het extra spannend allema ...
Het gebeurde allemaal plotseling. Zijn gewicht was maar 122 gram. En aan het begin van die zwangerschap had ik zulke symptomen niet. Gewoon op een dag begon ik heftig te bloeden . Bij de 13 weken echo zei de vk dat kindje wat klein was, maar gaven verder geen aandacht aan. Dit is de reden dat ik bij deze zwangerschap volledig onder toezicht van het ziekenhuis wil zijn

2 maanden geleden

Reactie op Miss Wan

Het gebeurde allemaal plotseling. Zijn gewicht was maar 122 gram. En aan h ...
Heftig zeg! Heel begrijpelijk! Krijg je nu dan ook extra controle echo's of?

2 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Heftig zeg! Heel begrijpelijk! Krijg je nu dan ook extra controle echo's of ...
Volgende week is mijn eerste dan ben ik 7,3 zwanger. Dan denk ik dat er toch wat te zien zal zijn.

2 maanden geleden

En krijg ik extra controle echo's, gelukkig ook!

2 maanden geleden

Ik wil dit keer van alles op de hoogte zijn van mijn liefje 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Miss Wan

Volgende week is mijn eerste dan ben ik 7,3 zwanger. Dan denk ik dat er toc ...
Jaa zeker dan is er wat te zien toch! 😊 Grappig, ik heb ook met 7+3! 🤭 Top, dat is fijn die extra controles!

2 maanden geleden

Reactie op WifeyDP_

Jaa zeker dan is er wat te zien toch! 😊 Grappig, ik heb ook met 7+3! 🤭 T ...
Zo toevallig he! Ben benieuwd na een weekje jouw weer te spreken over onze echo 🥰🥰 Nog een goede nachtrust lievie ❤️