11 Reacties

één maand geleden

Na een hele dag last te hebben gehad, dacht ik net: ik probeer gewoon een Rennie! Gevoel is weg

één maand geleden

Maagzuur kan zorgen voor geïrriteerde slijmvliezen, waardoor ze opgezet raken. Dus er bestaat een kans dat maagzuur inderdaad de oorzaak is!

één maand geleden

Ik heb dat als ik lang niet gegeten heb, maar dan ook idee van trek maar toch niet. Als ik te lang niet eet wordt ik wat misselijk, maar als ik daarvoor eet blijft dat gevoel in mn keel een beetje

één maand geleden

Reactie op Emmaaaa22

Maagzuur kan zorgen voor geïrriteerde slijmvliezen, waardoor ze opgezet rak ...
Dankje voor je reactie! Grote kans dat het dat is inderdaad... Een half uurtje na de Rennie, kwam het alweer terug. Een aantal nachten last gehad van maagzuur. Tijdens de vorige zwangerschap had ik het ook rond de 20 weken, maar niet zo vroeg al. 😅

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Dankje voor je reactie! Grote kans dat het dat is inderdaad... Een half uur ...
Kan best zijn dat de slijmvliezen een beetje opgezet blijven zolang je last van maagzuur blijft houden. Rennie helpt natuurlijk maar kort en de irritatie zal pas weggaan als er langere tijd geen prikkel is. Maar het is gelukkig niets ernstigs, ook al kan het wel heel irritant en onprettig voelen. Wat in ieder geval helpt is om je stem zo min mogelijk te overbelasten, goed water te drinken en veel te gapen zodat je keel vaak ontspant. Als je hier normaal nooit last van hebt zal het zeker weer over gaan!

één maand geleden

Ik heb het ook heel erg... maar voor de zwangerschap had ik al heel erg veel last vzn maagzuur... ik heb nu kauwtabletten voor maagzuur en ik zuig nu op keeltabletten voor de ontspanning voor de keel en de geiriteerde keel

één maand geleden

Ja ik herken dit ook, al vanaf week 7 tot nu (9)…

één maand geleden

Reactie op mylene123

Ik heb het ook heel erg... maar voor de zwangerschap had ik al heel erg vee ...
Welk keel tabletten gebruik je? ☺️

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Welk keel tabletten gebruik je? ☺️
Ik had die gwn kruitvat huismerk! Strepsils

één maand geleden

Dit is precies wat ik heb! Ik ga er ook echt van over m’n nek. Alsof er slijm vast zit vandaag naar de apotheek gegaan en ze gaven me een drankje voor maagzuur en zure oprispingen omdat door het spugen je vliezen ook geïrriteerd kunnen zijn maar of dat het echt is…

één maand geleden

Reactie op Jamflan

Dit is precies wat ik heb! Ik ga er ook echt van over m’n nek. Alsof er sli ...
Ik heb echt nul keer gespuugd (wel misselijk en maagzuurtje af en toe ) en heb dig gekke fenomeen ook…. Dus ik denk dat het gewoon een raar kwaaltje is. Word er wel gek van. Het is idd alsof er slijm of een prop vast zit.