7 Reacties
4 maanden geleden
Ik volg nu ook broodje dunner. Lekker eten en niet het gevoel dat je op dieet bent. Ik eet op zaterdag altijd patat en bleef dit de afgelopen maand ook doen, high tea gehad en bbq maar toch ben ik nu binnen een maand 5.5 kilo kwijt. Ik vind broodje dunner echt de moeite waard en voel me ook een stuk fijner nu.
4 maanden geleden
Ik ben toevallig, morgen om precies te zijn, 3 weken geleden begonnen met broodje dunner😀. Ik had eerst het eerste e-book aangeschaft. Alle recepten en het weekmenu stonden uitgeschreven. Overdag de ontbijtjes-tussendoortjes en de lunch doe ik voor mezelf. Het avondeten is voor 2 personen dus dan doet mijn vriend mee. De recepten van het avondeten staan binnen 20-30 minuten op tafel en heel easy. Vaak ook wel met zakken voorgesneden groenten waardoor je wat duurder uit bent. Wat fijn is dat ze vaak bijvoorbeeld een halve zak groente gebruikt in een recept en op een ander moment de andere helft zodat het ook netjes opgemaakt wordt! Ik ben inmiddels ongeveer 3 kilo kwijt op 3 weken. Moet wel zeggen, daar moet je wel discipline voor hebben! De recepten zijn heerlijk, avondeten is voldoende maar na het avondeten mag je in principe niks meer eten. Op zondag mag je als tussendoortje in de middag 3 wijntjes (of iets dergelijks) en in de avond een cheatmeal. Daar kijk je dan ook zeker naar uit. Soms vind ik het wat weinig dan heb ik wat honger, maar soms ook totaal niet. Het is echt even ervaren welke recepten je aanspreken en die favoriet maken en dan vaker laten terugkomen. Inmiddels e-book 2 en 3 ook besteld en morgen ga ik e-book 1 en 2 combineren met een voorbeeldmenu door haar samengesteld. Ben heel tevreden, al weet ik van mezelf dat ik genoeg discipline heb. Ben al eerder 23 kg afgevallen met Powerslim, was ook erg fijn; geen honger, maar erg duur! Nu moet er 10’kg vanaf. Nog 7 kg te gaan. Kanttekening: ik vind eerlijk gezegd de recepten nu goed te doen qua klaarmaken ontbijt/lunch omdat ik nog verlof heb. Ik denk dat ik niet van alles blij zou worden als ik weer moet gaan werken. Kost wel wat tijd. Al snap ik dat je daarin dadelijk ook gewoon keuzes kan maken.
Sorry voor het lange verhaal.. maar hier dus tevreden. Kijk ook maar eens op haar instagrampagina. Veel ervaringen en ook foto’s van recepten😀
4 maanden geleden
Mijn zusje is met broodje dunner na 3 zwangerschappen terug op haar oude gewicht. Ik weet niet hoeveel kg eraf, maar ik schat ca. 20kg.
4 maanden geleden
Ik lees veel wisselende reviews hierover. Veel reviews dat de recepten simpel zijn en je die zelf ook wel kan bedenken. Ik geloof ook wel dat we uiteindelijk prima zelf weten wat gezonde voeding is. Ik hoef bijvoorbeeld geen ebook te kopen waarin staat dat magere kwark met honing en noten goed is, of dat ik zoveel gram groente moet eten bij m'n diner. Dan kies ik liever voor een app waarin je kcal bijhoud en dus je maaltijden moet invoeren. Dat werkt voor mij beter.
4 maanden geleden
Ik ben voor m'n zwangerschap 15kg afgevallen met de lazyfitgirl methode en wandelen. Eet nu nog steeds volgens die methode, maar merk wel dat even lekker snacken er makkelijker ingeslopen is tijdens m'n zwangerschap. Ben van plan om dit weer meer op te pakken als ik weer ga werken in de hoop dat de laatste zwangerschapskilos er nog af gaan