3 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb zowel in mijn vorige zwangerschap als in deze bruin bloed verlies gehad. Zelf af en toe wat helder rood. Vorige zwangerschap was er verder niks aan de hand, hartje klopte mooi en alles ging verder goed. Is nu een vrolijk ventje van net 1 jaar oud. Deze zwangerschap maak ik me om die reden ook geen zorgen. Maar als jij dat wel blijft doen kan je je verloskundige hier nog een keer over bellen, misschien kan je eerder heen voor een echo. Verder kan je toch niks anders doen dan rustig blijven en Afwachten. Stress is niet goed voor je zwangerschap!

2 maanden geleden

Reactie op Paulinex93

Ik heb zowel in mijn vorige zwangerschap als in deze bruin bloed verlies ge ...
Dankjewel voor je reactie馃┓ Wel beetje geruststellend. En hoe ver ben je nu in je zwangerschap? En nu dus ook last van wat bloedverlies? Ik heb al nog keer gebeld maar ze willen toch nog afwachten omdat ze zich nog niet zorgen maken. Ik vind het nu telkens spannend om naar de wc te gaan 馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Moosss

Dankjewel voor je reactie馃┓ Wel beetje geruststellend. En hoe ver ben je nu ...
Ik ben nu volgens mij 5 weken. Ik heb inderdaad nog een beetje bruin bloed verlies, ik dacht vrijdag/zaterdag dat ik ongesteld was.. heb zelfs nog wat champagne gehad.. maar het was niet heel veel. Dus toen zondag toch maar even getest haha. Ik heb de verloskundige dit keer nog niet ingelicht over het bloedverlies omdat het niet veel en niet helder rood is. Mocht het wel meer worden bel ik ze weer. Ik zou als ik jou was ook even rustig afwachten, en als het wel erger wordt of je krijgt er kramp bij dan weer bellen