12 Reacties

2 maanden geleden

Herkenbaar! Ik heb dit een paar dagen gehad (nu wel gestopt) en maak(te) mij enorm druk. Ik mag volgende week al komen voor een vervroegde echo, dat geeft me voor nu wel rust. Mijn VK geeft aan dat het echt vaak voorkomt dus probeer daarop te vertrouwen

2 maanden geleden

Hoi! We lopen gelijk en ik heb net voor het naar bed gaan met het plassen ook roze afscheiding. Moed zakt ook alweer in de schoenen maar, in m’n vorige zwangerschap had ik dit ook, wel pas vanaf 6 weken en er ligt nu een klein kereltje naast me te snurken dus voor jou (en mezelf), geef de moed nog niet op! Het kan echt alle kanten nog op!

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik ben intussen 6+6 en heb al ruim twee weken steeds wat bruine/roze afscheiding. Heb met 5+2 een echo gehad en dat zag er gewoon normaal uit, morgen met 7+0 echo dus heel benieuwd of we dan een kloppend hartje hebben. Door het bloedverlies maak ik me zo druk elke dag! Als het dan even iets meer is ben ik meteen bang dat het door gaat zetten in een miskraam. Elk wc bezoekje is spannend.. genieten is ver te zoeken. Had je met jouw missed abortion dit jaar ook bloedverlies?

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Heel herkenbaar, ik ben intussen 6+6 en heb al ruim twee weken steeds wat b ...
Zo herkenbaar! Miskraam gehad in april. Dat is gestart met bruin verlies maar op de echo's was alles in orde. De embryo was alleen week jonger dan verwacht. Uiteindelijk toch doorgezet naar een miskraam maar dat bruin verlies lijkt toch redelijk los daar van te staan. Dat lees ik ook in wetenschappelijke artikelen. 20% vrouwen heeft tijdens de zwangerschap bruin verlies. Ik heb nu wel véél meer symptomen dan bij de miskraam dus grijp elke strohalmpje om hoop uit te putten. We kunnen dit en uiteindelijk zal onze droom bereikt worden!

één maand geleden

Bij mij blijkt het helaas een lege vruchtzak te zijn :( in mijn geval was het bruinverlies dus een teken van mijn lichaam dat het niet helemaal pluis was. Hopelijk zit het bij jullie wel goed!

één maand geleden

Reactie op Yvonne2103

Bij mij blijkt het helaas een lege vruchtzak te zijn :( in mijn geval was h ...
Veel sterkte!

één maand geleden

Heb je al laten testen op blaasontsteking? Ik heb zelf minimaal bruin bloedverlies en VK adviseerde om toch urine te laten checken. Wat blijkt? Blaasontsteking. Behalve vaker plassen nergens last van. VK geeft aan dat blaasontsteking bloedverlies kan veroorzaken

één maand geleden

Reactie op Yvonne2103

Bij mij blijkt het helaas een lege vruchtzak te zijn :( in mijn geval was h ...
Veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op Madeliefje12345

Heb je al laten testen op blaasontsteking? Ik heb zelf minimaal bruin bloed ...
Een blaasontsteking kan toch geen vaginale afscheiding veroorzaken? Alleen uit de plasbuis toch?

één maand geleden

Reactie op Yvonne2103

Bij mij blijkt het helaas een lege vruchtzak te zijn :( in mijn geval was h ...
Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte 😞

één maand geleden

Reactie op Seal

Een blaasontsteking kan toch geen vaginale afscheiding veroorzaken? Alleen ...
Blijkbaar kan een blaasontsteking door de ontsteking gaan “prikken” tegen de baarmoeder. Omdat de baarmoeder extra is doorbloed, kan dit “prikken” leiden tot kleine bloedingen en dus bruin verlies. Althans, zo legt mijn VK het uit. ;)

één maand geleden

Reactie op Madeliefje12345

Blijkbaar kan een blaasontsteking door de ontsteking gaan “prikken” tegen d ...
Dank je voor de uitleg! Wat super handig om te weten. Dat verklaard :)