7 Reacties

één maand geleden

Hoi hoi. Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen. Gisteren eerste echo gehad. Vlak voor deze echo. Bloedverlies gehad gynaecoloog verteld en die heeft meteen een echo gemaakt. Hartje klopte mooi. Vandaag wat bruine afscheiding. Bij mij knaagt het ook en het maakte me onzeker. Maar gynaecoloog zei het hartje klopt mee dus de kans is klein dat het mis gaat. Voor 100% kon ze dat niet zeggen. Dus positief blijven vrijdag weer een echo. Ik weet dus hoe het is 😉

één maand geleden

Gynaecoloog gaf aan dat het wel vaker voor kwam

één maand geleden

Ik heb tot nu toe al 2x bruinverlies gehad en beide echo's zijn goed geweest. Zowel groei als hartactie top en niets geks in de baarmoeder. Hoe moeilijk het ook is, het kan gewoon onschuldig zijn. De baarmoedermond is zo doorbloed en gevoelig dat het minste al kan zorgen voor wat bloed.

één maand geleden

Ben nu ongeveer 5+3, en heb sinds gistermiddag ineens wat bruin verlies. Ook al paar dagen flinke krampen. Vandaag ook wat meer bruin verlies. Begin de hoop al op te geven dat dit goed komt, krampen zijn flink aanwezig 😢 Jullie ook krampen of alleen dat bruin verlies?

één maand geleden

Reactie op Nicolle Verheugd

Hoi hoi. Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen. Gisteren eerste echo gehad. Vla ...
Hi! Dankje voor jouw reactie, dat is al geruststellend om te horen! Jaa ik las inderdaad ook dat als het hartje klopt de kans op een miskraam nog maar 10% zal zijn. Maar zo vroeg in de zwangerschap voelt het toch allemaal wat onzekerder…

één maand geleden

Reactie op MaxinePravi

Ik heb tot nu toe al 2x bruinverlies gehad en beide echo's zijn goed gewees ...
Aaah dus jij hebt er ook last van gehad! Jaa ik ga het proberen los te laten; zolang het geen echt rood bloed is hebben we nog hoop. Ik dacht ook dat het miss door de inwendige echo kan zijn gekomen, waarbij de baarmoedermond al idd gevoelig is. Hopelijk trekt het snel weg!

één maand geleden

Reactie op Marelena

Ben nu ongeveer 5+3, en heb sinds gistermiddag ineens wat bruin verlies. Oo ...
Persoonlijk heb ik niet echt last van krampen, in ieder geval niet meer als normaal het geval is.. Hopelijk komt het allemaal goed!