16 Reacties

2 maanden geleden

ik ga heel eerlijk zijn ik heb er niet zo goede ervaring mee bij mij eindigde me zwangerschap toen ook in een miskraam maar je weet het nooit het hoeft niet altijd gelijk iets te betekenen. het beste is om je verloskundige te bellen wellicht dat je misschien wat eerder langs mag komen? 🫶🍀

2 maanden geleden

Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook, en nu weer. Bij mij was het oud innestelingsbloed, en was er niks aan de hand. Ik maak me daarom voor nu ook geen zorgen. Mogelijk onterecht, maar ik blijf liever rustig dan dat ik nu om zoiets in paniek raak. Stress is ook niet goed voor jou en de kleine!

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

ik ga heel eerlijk zijn ik heb er niet zo goede ervaring mee bij mij eindig ...
Het is ook steeds meer bij het afvegen nog wel dus ik ga er vanuit dat het een miskraam is. Wat gebeurd er verder ? Ga ik veel pijn hebben ?

2 maanden geleden

Hey, het hoeft niet verkeerd te zijn. Bel je verloskundige, die weet goed raad. Bij mij is het helaas ook niet goed gelopen en begon het ook zo… Het wachten is verschrikkelijk maar ik lees ook heel veel positieve verhalen! Ik zal voor je duimen❤️

2 maanden geleden

Reactie op Marlena paulo

Hey, het hoeft niet verkeerd te zijn. Bel je verloskundige, die weet goed r ...
Ben nu in het ziekenhuis aan wachten tot ze me naar binnen roepen🥺

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Het is ook steeds meer bij het afvegen nog wel dus ik ga er vanuit dat het ...
wat mijn ervaring was toen ik ook zo rond de 5 weken was en het mis ging was een wat heverige kramp maar het hoef echt nog niks te betekenen. elke miskraam is anders met 9 weken is t al heel anders dan met 5,5 week. ik zou gewoon voor nu je verloskundige bellen🍀❤️ want het hoef nog niks erg te zijn zolang je geen helderrood bloedverlies hebt

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Ben nu in het ziekenhuis aan wachten tot ze me naar binnen roepen🥺
laat ons weten hoe het gegaan is heel veel succes🍀🍀

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

laat ons weten hoe het gegaan is heel veel succes🍀🍀
Vruchtje is te zien maar heen klopend hartje dat is ook te vroeg zei ze. Over 2 weken controle. Ik vroeg wat het kon zijn bruine afscheiding, maar kan ze niet veel over zeggen het kan 2 kanten opgaan. Ik krijg wel medicatie voor 2 weken lang snap niet waarom ik die krijg toevallig ervaring ?

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Vruchtje is te zien maar heen klopend hartje dat is ook te vroeg zei ze. Ov ...
nee zelf heb ik nooit medicatie voor bruine afscheiding gekregen maar even afwachten dus heel veel succes🍀

2 maanden geleden

Ik had dit ook de afgelopen dagen, en omdat ik vaak blaasontstekingen heb, heb ik mijn urine even laten controleren bij de huisarts. En jawel hoor, blaasontsteking! Daar kan de bruine afscheiding ook vandaan komen, dus misschien even laten checken?

2 maanden geleden

Reactie op Ster24

Ik had dit ook de afgelopen dagen, en omdat ik vaak blaasontstekingen heb, ...
Ik heb geen pijn kan het alsnog een blaasontsteking zijn ?

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Ik heb geen pijn kan het alsnog een blaasontsteking zijn ?
Jazeker! Ik heb zelf ook geen pijn bij het plassen. Totaal niet de klachten die ik normaal hen bij een blaasontsteking, en toch blijkt het zo te zijn.

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Vruchtje is te zien maar heen klopend hartje dat is ook te vroeg zei ze. Ov ...
Wat voor een medicatie is het?

2 maanden geleden

Reactie op Marlena paulo

Wat voor een medicatie is het?
Utrogestan daar toevallig bekend mee ?

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Utrogestan daar toevallig bekend mee ?
Dat is een progesteron. Dit word gebruikt om een miskraam te verkleinen