7 Reacties

één maand geleden

Ik had bij miskraam sochtend bruine afscheiding en binnen een uur werd het rood en heel heftig bloeden. Dus ik denk in jouw geval hoeft je je nog geen zorgen te maken. Dit heb ik vaker gelezen dat vrouwen daar last van hebben. Als het mis zou zijn, dan had het al veel sneller overgegaan naar bloeden

één maand geleden

Heb regelmatig last hiervan. Ook contact gehad met de verloskundige. Is vaak een gesprongen vaatje door gemeenschap, druk zetten bij ontlasting of zelf niezen. Komt door dat de baarmoeder mond meer door bloed is.

één maand geleden

Reactie op Daffy1986

Ik had bij miskraam sochtend bruine afscheiding en binnen een uur werd het ...
Bedankt voor je reactie!😘

één maand geleden

Reactie op Kim1267

Heb regelmatig last hiervan. Ook contact gehad met de verloskundige. Is vaa ...
Bedankt voor je reactie. 😘 had idd ook de verloskundige gebeld en de zegt wel, kan van alles zijn. Kan mis gaan maar kan ook heel onschuldig zijn.. hopelijk dat laatste!

één maand geleden

Ik heb hier ook last van, afgelopen dagen wordt het ook wat meer.. morgen de 1e echo. Dus ga dit wel even aangeven.

één maand geleden

Reactie op CRDE

Ik heb hier ook last van, afgelopen dagen wordt het ook wat meer.. morgen d ...
En hoe is het gegaan?

één maand geleden

Reactie op mijndroom93

En hoe is het gegaan?
Goed gelukkig! Ik ben waarschijnlijk wel minder ver, of het lijkt kleiner doordat ze het embryo niet helemaal in beeld kreeg. Dus over 2 weken een extra echo. Er was wel een kloppend hartje te zien! Maar mbt bruine afscheiding: het hoort niet bik een zwangerschap, alleen hebben veel vrouwen er wel last van. Indien het niet helder rood is en geen erge buikpijn kan het geen kwaad gaf de vk aan.