7 Reacties

10 dagen geleden

Hey Fleur! Voor mij ook de 3e zwangerschap en had dezelfde ervaring, ging eerst heel hard en toen niet meer. Heb wel 2 gezonde kindjes en geen miskramen gehad. Geen echo's gedaan dus ook geen momentopname dat er een kindje levend zat maar ik vertrouw op het process en op dat met elke dag de kans op n miskraam vermindert! Dus geen zinnig verhaal mss maar wel herkenning. En je zorg na een best wel late miskraam is super begrijpelijk, het is ook angstaanjagend dan. Ik werk met vrouwen met miskramen in hun verleden en elke zwangerschap is gewoon een strijd daarna. Weet je in goed gezelschap en verder veel ♥️♥️♥️♥️♥️ elke dag is er 1.

10 dagen geleden

Reactie op Fleur-s

Hey Fleur! Voor mij ook de 3e zwangerschap en had dezelfde ervaring, ging ...
Super bedankt voor je reactie en het delen van je ervaring Fleur! Hier heb ik echt heel veel aan ❤️❤️❤️

10 dagen geleden

Hee fleur. Hier ook 3e zwangerschap. Had ook al vrij snel een buik. Ben nu 12 weken en lijkt niet echt meer gegroeid. Maar ik denk eigenlijk dat dit zo lijkt omdat mijn buik niet meer zo opgeblazen is. De darmen lijken wat rustiger zegmaar.

10 dagen geleden

Reactie op Fleurstweedeavontuur

Super bedankt voor je reactie en het delen van je ervaring Fleur! Hier heb ...
Fijn! Soms moet je gewoon ff horen: ja ik ook, he? En zie dat er al meer hebben geschreven met herinnering!

10 dagen geleden

Reactie op FemFF

Hee fleur. Hier ook 3e zwangerschap. Had ook al vrij snel een buik. Ben nu ...
Denk idd dat dit ook meespeelt bij mij!

9 dagen geleden

Ik heb het niet meegemaakt, voor mij mijn 1e zwangerschap en heb nu met 12.5 week echt 0,0 buik! Maar misschien toch iets dat je gerist kan stellen: tot 12 weken is alles wat je ziet aan buik alleen nog maar uitgezette darm, pas na 12 weken komt je baarmoeder überhaupt pas voor het eerst boven het schaambeen uit. Als je buik nu minder groeit heeft dat waarschijnlijk meer te maken met hoe je darmen reageren op de zwangerschap dan dat het iets zegt over de groei van je kindje. Maar ik snap je gevoel en behoefte aan geruststelling dat het goed zit helemaal! Hopelijk snel een geruststellende echo voor jou. Veel liefs!

8 dagen geleden

En hoe was het vandaag? 😁