32 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit ook. Ik doe wat ruime shirts aan en niet te strakke kleding.

2 maanden geleden

Same here. Ik draag wijde rokken die ik hoog optrek en probeer het te verbergen maar in dit tempo red ik dat niet tot de termijnecho

2 maanden geleden

Ja hier ook! Help wat trek ik aan...helemaal met dat warme weer😅 zo zichtbaar al...

2 maanden geleden

Hier nog 1. Volgens de ene berekening ben ik nu 4+2 en de andere zegt 5+2. Ik kan echt niks meer aan 😅. Nu ben ik sws wel iets steviger maar dit is echt absurd. Ik weet dat het mijn darmen zijn, maar toch 😂

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Heb ook nog pds. Snap nu ook waarom ik zoveel last had van mijn darmen de afgelopen dagen haha! Ben nu, volgens mijn berekening, 3.4 weekjes.

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Hier nog 1. Volgens de ene berekening ben ik nu 4+2 en de andere zegt 5+2. ...
Ohhjaa precies zo. Je ziet dan dat het geen vetrol o.i.d. kan zijn he. Het is gewoon mooi bol aan het worden!

2 maanden geleden

Reactie op Janiet

Ohhjaa precies zo. Je ziet dan dat het geen vetrol o.i.d. kan zijn he. Het ...
Haha Jup 😅 zelfs m’n vetrol aan de zijkant verdwijnt nu 😂 staat gewoon strak haha

2 maanden geleden

Ik heb het ook, ben slank van mij zelf maar heb gewoon een bol buikje aan de onderkant… heb geen buikpijn ofzo. Heb het sinds maandag en ben nu 5+5 (of misschien iets langer)

2 maanden geleden

Vooral aan het einde van de dag na al het eten..

2 maanden geleden

Dit komt door je darmen enzo, die gaan opzetten.

2 maanden geleden

Reactie op am25rox

Vooral aan het einde van de dag na al het eten..
Hahaha precies dat!

2 maanden geleden

Ik vind mijn buik ook al best flink (6+1)

2 maanden geleden

Reactie op Meau

Ik vind mijn buik ook al best flink (6+1)
Wooww hoe verberg je dit? Ik heb het ook al flink haha en begin maandag met mijn nieuwe baan dus wil het nog Heeel even geheim houden😁

2 maanden geleden

Ik moet er ook echt aan geloven 🫣 zelfs mn zoontje prikte in mn buik vandaag, dikke buik mama 😅 4 jr.. en bedankt 😑 3e zwangerschap.. gaat nog weer harder als de 2e heb ik het idee.. ben benieuwd of we het tot 12 wkn geheim kunnen houden 😬

2 maanden geleden

Ik ook! Ik weet dat het mijn darmen zijn, maar tijdens zwangerschappen neemt m’n bolle buik niet af 😅

2 maanden geleden

Reactie op megan1990

Wooww hoe verberg je dit? Ik heb het ook al flink haha en begin maandag met ...
Ik doe eigenlijk niet echt mijn best om het te verbergen 🤭

2 maanden geleden

Ja hoor. Hier ook al. Ben pas net de 5 weken voorbij.. Wel een 2e zwangerschap, had wel gelezen dat het dan sneller kan gaan en bij de eerste had ik met 10 weken ook al best wel een buikje

2 maanden geleden

Reactie op Paulinex93

Ja hoor. Hier ook al. Ben pas net de 5 weken voorbij.. Wel een 2e zwangers ...
Dit heb ik dus ook… en ook nog maar 5 weken😂

2 maanden geleden

Jaa hier ook! Maar heb ook zoveel last van mijn darmen 🥹 Komt geen normale 💩 uit

2 maanden geleden

Bloatedddd