32 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, ik ben nu bijna 4 weken. Maar heb erg last van een opgeblazen buik. Ik denk ook door m'n darmen. Met hoeveel weken zou het over kunnen gaan? Of hebben jullie er nog steeds last van?

2 maanden geleden

Reactie op Patty95

Hoi, ik ben nu bijna 4 weken. Maar heb erg last van een opgeblazen buik. Ik ...
Ik ben nu 7+4 en ik moet zeggen dat het wel weer wat gezakt is

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ik ben nu 7+4 en ik moet zeggen dat het wel weer wat gezakt is
Ah gelukkig

één maand geleden

Hoi dames hoe gaat het met jullie buik? Ik ben nu bijna 11 weekjes maar het is zo zichtbaar al. Ik krijg nu ook de vraag of ik zwanger ben. Voel me daar nog wat ongemakkelijk bij omdat ik nog maar in week 11 zit. Het is mijn tweede en ik heb helaas nog een flinke diastase dus het heeft alle ruimte zeg maar..😅 Laten jullie je buik al " zien"? Of nog verstopt onder een wijde blouse of trui?☺️

één maand geleden

Reactie op Maria29

Hoi dames hoe gaat het met jullie buik? Ik ben nu bijna 11 weekjes maar het ...
Ik ben 9 weken en krijg die vraag ook. Ik ontken het eigenlijk niet meer want heb ook al een redelijk buik voor dit termijn.

één maand geleden

Reactie op Maria29

Hoi dames hoe gaat het met jullie buik? Ik ben nu bijna 11 weekjes maar het ...
Ik ben nu ook 11 weken maar ik verberg het niet meer hoor... Familie en moeders weten het al, vriendinnen ook en ook op werk weet mijn afdeling het al. Ben inmiddels al flink aan het groeien en heb geen zin meer in ''vuilniszak''kleding 😂

één maand geleden

Reactie op Netje87

Ik ben nu ook 11 weken maar ik verberg het niet meer hoor... Familie en moe ...
Hier was ik toevallig vandaag ook mee bezig. Ik word zo moe van het inhouden van mijn buik (vooral opgezette darmen, ben bijna 9 weken dus echt baby zie je nog niet). Dus vandaag besloten dat ik maandag op t werk gewoon alles lekker ontspannen en dan is het maar zo dat ze iets zien.

één maand geleden

Ik ben 9+2 en sowieso aan de flinkere kant. Iedereen om me heen kent mij met mijn opgeblazen buik 😅 Dus ik heb niks om te verbergen, ik zie er gelukkig altijd wat boller uit hahaha. Moet wel zeggen dat het onderste gedeelte van mijn buik wat meer is opgezet dan normaal. Jammer dat ik de progressie niet zelf kan zien door dat stomme vet 😭

één maand geleden

Ik ben nu 9+1 maar ik ben best lang waardoor het meer lijkt alsof ik met mijn buik naar voren loop, of gewoon een opgeblazen buik heb, ik hoop dat het rond de 10/11e week ook een beetje zichtbaar bij mij is 🥰😍. Bij mij op werk weet alleen leidinggevende het en m’n collega’s nog niet. Ze zullen mij ook denk ik niet zo snel benaderen om te vragen of ik zwanger ben. Dat lijkt mij best brutaal om zomaar te vragen.

één maand geleden

Reactie op Phéline

Ik ben nu 9+1 maar ik ben best lang waardoor het meer lijkt alsof ik met mi ...
Dat is ook heel brutaal om te vragen, maar heb de vraag al heel vaak gehad terwijl ik niet zwanger was! Mijn buik is altijd een beetje zwangerschap rond😅. Nu met 11 nog niet echt anders volgens mij

één maand geleden

Reactie op Phéline

Ik ben nu 9+1 maar ik ben best lang waardoor het meer lijkt alsof ik met mi ...
Dat is ook zeker brutaal 😅 helaas werk ik op een plek waar de dames altijd eerst aan anderen een vraag over jou gaan stellen, waardoor er roddels ontstaan. Dus wij (mijn man en ik werken op dezelfde plek) zullen vast van anderen horen dat ik boller ben geworden en zwanger moet zijn 🤣 Wij hebben ook al afgesproken hoe we gaan reageren als iemand wel het lef heeft om het te vragen: "vraag je dat aan iedereen die een buikje heeft???" 😆

één maand geleden

11+5 hier, en al twee weken in de leggings en zws broeken! Laatst een panty aan en dat vond ik ook al niet zo fijn meer. Ben van mezelf plankjeplat op de buik normaal dus voor mij is het all mega zichtbaar ookal is dat het voor anderen eigenlijk niet echt te zien bij mij. Maar na maaltijden, zeker in de middag en avond lijk ik soms door mn opgeblazen gevole erbij wel 18 wk zwanger soms haha. Best bizar en grappig dat het zo fluctueert, vind ik. Geheim is er ook vrijwel af hier behalve dan voor buren die ik minder spreek en kennissen enzo.