36 Reacties

8 dagen geleden

Ik ben 10+2 maar ik ben echt een buikje aan het krijgen! Heel klein hoor en idd ook alleen de onderkant 🤗

8 dagen geleden

Reactie op Tami e florim

Ik ben 10+2 maar ik ben echt een buikje aan het krijgen! Heel klein hoor en ...
Wat leuk! De verloskundige zei ook tegen mij dat mijn placenta aan de achterkant ligt dus ben benieuwd wanneer ik hem of haar zou gaan voelen😄

8 dagen geleden

Reactie op Lisa stienezen-Hermans

Wat leuk! De verloskundige zei ook tegen mij dat mijn placenta aan de achte ...
Zo spannend hè! Ik weet dat mijn baarmoeder heel laag ligt, dus was te verwachten dat ik snel zou showen, maar iedereen zegt ook tegen mij, wacht maar je gaat het echt wel zien hihi

8 dagen geleden

Ben 11,5 week en begint het nu echt wel te zien maar ik ben in april ook bevallen dus daar zal het ook door komen dat nog niet alle spieren op de plek terug waren en slap zijn

8 dagen geleden

Reactie op Tami e florim

Zo spannend hè! Ik weet dat mijn baarmoeder heel laag ligt, dus was te verw ...
Ja zeker heel spannend!

8 dagen geleden

Ik ben nu 11 weken en heb al echt wel een buikje.... is wel mijn 2e zwangerschap. Van mijn zoontje zag je het pas toen ik rond de 20 weken was. Maar mijn buik is nu al hetzelfde als toen met 20 weken haha

8 dagen geleden

Ik ben 14+3 en heb ook al een buikje, ik had altijd een erg platte buik. Dus zie nu dan zeker verschil met paar maand terug

8 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Ik ben nu 11 weken en heb al echt wel een buikje.... is wel mijn 2e zwanger ...
Haha wat grappig

8 dagen geleden

Ik krijg wel al echt een beetje een buikje. Nou ben ik ook niet de dunste en het is mijn 2e zwangerschap. Ben nu 13.3. Heb echt nog maar 1 broek die ik pas..

8 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Ik ben 14+3 en heb ook al een buikje, ik had altijd een erg platte buik. Du ...
Haha dat zal wel ja!

8 dagen geleden

Vandaag precies 14 weken, klein buikje is echt al wel zichtbaar. Merk sinds gisteren dat mijn normale strakkere broeken niet meer lekker zitten...

8 dagen geleden

11+5 en zwanger van de 2e en ook een buikje. Hij was echt al groot en ook hard/rond afgelopen week maar na m'n toilet bezoek vanmorgen was het een stuk minder hahah. Verschilt echt per moment van de dag. Ben erg slank maar m'n broeken heb ik laten liggen vanaf deze week..

8 dagen geleden

Ik heb zeker een buikje, heeft alleen niets met de zwangerschap te maken 😅 Vorige keer was het bij mij ook echt pas na ruim 20 weken zichtbaar helaas. Wat leuk dat het bij jullie al wel te zien is! (Of juist lastig als je het nog even stil verstoppen)

7 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Ik ben nu 11 weken en heb al echt wel een buikje.... is wel mijn 2e zwanger ...
Wat bijzonder hè

7 dagen geleden

Bij mijn eerste kreeg ik pas een beetje een buikje rond de 18/19 wkn. Nu ben ik 12 weken en nu al net zo bol als bij de eerste met 20 weken 😳

7 dagen geleden

Ik ben bijna 12 weken en heb al een buikje. Dit is mijn 3e en ik toon veel sneller dan de eerste 2. Vk zegt dat het heel normaal is bij een 3e. Kan t ook niet meer inhouden, dus dan maar trots naar voren die buik en zwanger zijn!

7 dagen geleden

Reactie op MH1122

Bij mijn eerste kreeg ik pas een beetje een buikje rond de 18/19 wkn. Nu be ...
Wat schattig dat handje 🥰🥰

7 dagen geleden

Hier ook al heel zichtbaar! Inderdaad bijna zoals al tussen de 20-24 weken bij de eerdere zwangerschappen. Nu 15 weken maar geen twijfel meer mogelijk. Ergens heel leuk maar gezien ik vorige twee keer een hele grote buik had aan het einde ben ik wel benieuwd hoe dat nu gaat lopen dan 🥹

7 dagen geleden

Op deze foto was ik 10 weken. Lekker buikje vol gas en lucht 😆. Onderhand bijna 12 weken en nog steeds dezelfde gasbuik 😂

7 dagen geleden

Reactie op MH1122

Bij mijn eerste kreeg ik pas een beetje een buikje rond de 18/19 wkn. Nu be ...
Wauw al een flinke buik idd!