36 Reacties

7 dagen geleden

Ik ben inmiddels 13+2, kan mijn broeken nog aan, maar mijn spijkerbroek zit aan het einde van de dag niet meer echt lekker. Eerste kindje.

7 dagen geleden

15+3❤️

7 dagen geleden

11+4. Merk dat het echt sneller gaat nu met de 2e.

7 dagen geleden

Mn baby is 5 cm, ik zou niet weten waar ik een buik van zou moeten hebben😄 Ik heb zeker een opgeblazen buik van alles wat er daarbinnen gebeurt, maar ik verwacht geen "zwangere buik" voor een week of 20

7 dagen geleden

Reactie op Prax

Mn baby is 5 cm, ik zou niet weten waar ik een buik van zou moeten hebben😄 ...
Een opgeblazen buik vanwege een zwangerschap is ook gewoon een zwangerschapsbuik, toch😊 Het veranderende lichaam dat zich tot een huisje vormt voor je kind.

7 dagen geleden

Hebben jullienook dat je rand van je onderbroek er enorm in staat. Het maakt ervoor dat ik 2 dikke buiken heb. En mensen zeggen oh het word al bol maar dat is boven mn onderbroekrand. Nix geen baby daar

7 dagen geleden

Wat bijzonder allemaal. Ben zwanger van de tweede en nog helemaal geen buik ook al had ik door alle verhalen verwacht van wel. Voel me wel “dikker” maar niet dat ik “zwanger” uitzie. Benieuwd wanneer dat komt 😊

7 dagen geleden

Reactie op Prax

Mn baby is 5 cm, ik zou niet weten waar ik een buik van zou moeten hebben😄 ...
Je baby kan maar één paar centimeter zijn, maar je baarmoeder maakt zich al klaar voor de groei van je baby waardoor sommige vrouwen al best vroeg een zwangerschapsbuik krijgen! Handig om te weten:)

6 dagen geleden

Reactie op MH1122

Bij mijn eerste kreeg ik pas een beetje een buikje rond de 18/19 wkn. Nu be ...
Hier net zo inderdaad, gaat een stuk harder!

6 dagen geleden

Ik ben nu 11+5 zwanger voor de eerste keer. Ik dacht dat ik het in mijn hoofd haalde dat ik al een buikje begon te zien omdat het nog zo vroeg lijkt maar fijn om te zien dat ik niet de enige ben!!

5 dagen geleden

14+6 🩷

4 dagen geleden

Het is me eerst disndag 12 weken voor mezelf had ik beetje buikje nu heftig

4 dagen geleden

1e zwangerschap die verder is gekomen dan 8 weken! 🩷 Hier ben ik 15+3 weken, al een aardig buikje. Wel is zo dat het in de avond nog veel meer opgeblazen voelt dan overdag! Maar onderhand show ik deze met trots!

4 dagen geleden

In verwachting van ons eerste kindje.. 12+6 weken ❤️

4 uur geleden

Tweede zwangerschap, nu 15+4. Buik groeit veel sneller dan bij de eerste !

3 uur geleden

Voor het eerst een jurkje aan in de zwangerschap. 🙈 Al best lang een beginnend buikje gehad maar nog het gevoel dat het eerder n buik is qua eten dan de zwangerschap haha.. (voor de zwangerschap een plat buikje gehad) Maar ik ben er overheen! Lekker laten showen en het zit heeerlijk! 🤩 ik ben nu 12+4.