63 Reacties

één maand geleden

Mijn buik is nooit plat, nu wel boller. Alleen mijn baarmoeder komt nog niet boven mijn onderbroek rand uit, dus is alleen vet vrees ik😅. Nu 15 weken. 2kg afgevallen eerst en die is er nu weer bij (op mijn buik).

één maand geleden

Ik ben morgen 16 weken en ik heb ook nog geen buikje… M’n broeken zitten wel wat strakker, maar dat is niet zo gek aangezien er gewoon een baarmoeder zit haha. Maar ik ben van mezelf slank en had verwacht dat het sneller zichtbaar zou zijn… Het maakt mij soms best onzeker dat het dus nog totaal niet te zien is. De mensen die we het nu nog vertellen zeggen bij het horen van het termijn ook echt “huh dat zou je niet zeggen”. Dus ja ook hier nog geen buik!

één maand geleden

Ik had juist gewild dat ik een kleiner buik had. Ik heb sowieso al een buik van mezelf helaas maar nu met de derde zwangerschap denk ik wel van oh het mag iets rustiger gaan..ik probeer het ook te verbergen, vind t een beetje te vroeg. Ben nu 13 weken.

één maand geleden

Reactie op PLvM

Ik ben morgen 16 weken en ik heb ook nog geen buikje… M’n broeken zitten we ...
Bij mijn vorige zwangerschap had ik met Kerst nog mijn gewone kleren aan en halverwege maart is de kleine geboren. Dus ik herken wel wat van je verhaal (ben nu trouwens niet slank maar voor vorige zwangerschap zat ik netjes qua gewicht). De laatste maanden had ik trouwens wél opeens een echte buik dus nog iets om naar vooruit te kijken (of tegenop te kijken, net hoe je erin staat). Maandag ben ik dertien weken en echt nog geen buik, (nouja, niet anders dan normaal) verwacht het ook niet op korte termijn en dat is ook wel prima voor nu. Ik ben echt niet stiekem jaloers op de mooie buikjes in dit topic 😋

één maand geleden

Vandaag 16 weken 😊

24 dagen geleden

Tweede kindje… 🩵

24 dagen geleden

Afgelopen zondag met 16+2. Tweede kindje 💙💕 Iets eerder een buikje dan met de eerste. Bij de eerste popte het ineens met 20 weken.

18 dagen geleden

Op week 15+1 had ik ineens in de ochtend al het echte opgeblazen gevoel, wat ik anders slechts eind van de dag voelde. En ineens was mijn buik duidelijk te zien.

17 dagen geleden

Ik pas nog een aantal broeken, hoewel die nu toch wat onprettig gaan zitten. Gisteren voor het eerst een wat strakker jurkje aan en tadaaa toen opeens een babybuikje in plaats van te veel gegeten buik hahah. Ben nu 15+5

17 dagen geleden

Voor het eerst een buik foto gemaakt vandaag omdat ik het opmerkte. Nu 15+5 van onze kleine man (ons eerste kindje) 🥺🩵

17 dagen geleden

19+1

17 dagen geleden

Ik ben nu 15+3, klein buikje. Eerste zwangerschap wel een tweeling, had wel al een wat groter buikje verwacht. Nu is het eigenlijk niet echt aan me te zien. Lijkt alsof ik een beetje ben aangekomen alleen maar ook niet heel duidelijk. Schijnt dat het per persoon anders is.

16 dagen geleden

Hier was ik 13,5 week😄 mijn buik groeit super snel!

16 dagen geleden

17+6🩵

15 dagen geleden

18+5 💙

15 dagen geleden

19+1 💙 Gisteren de opmerking gekregen dat ik wel "al een heeeele" grote buik heb en er nog heel veel bijkomt. Nou, en bedankt 😅

14 dagen geleden

Morgen alweer 19 weken zwanger en dan hebben we de 20 weken echo. Groei de laatste weken opeens heel erg hard🩷

14 dagen geleden

18.4 weekjes! Buik groeit ineens flink! Eerste kindje 🤗

14 dagen geleden

Morgen 18 weken 🥰

2 dagen geleden

Links 19 weken dan 1ste en rechts 19 weken van nu de tweede.