14 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben zelf nog niet zo ver, ben vandaag 4 weken zwanger, tweede zwangerschap. Maar ik hoor wel heel veel dat een tweede zwangerschap sneller zichtbaar is.

2 maanden geleden

Hier ook hoor! Nu was mijn buik sowieso al veranderd na de eerste zwangerschap maar ik merk nu vooral echt opgeblazen 😫 Had dit bij de eerste zwangerschap ook in het begin maar toen kon je het nog goed verbloemen 😂 wordt lastig de komende weken!

2 maanden geleden

Ja precies het zelfde, ik wil het nog even een verassing houden omdat ik niet goed weet hoe ik het moet vertellen. Maar ben nu 7 weken en ben echt opgeblazen en mijn borsten waren altijd maatje A maar zit nu echt wel op C/D dus dat word lastig uit leggen ben ik bang

2 maanden geleden

Hier derde zwangerschap, nu 6 week maar amper nog te verstoppen 😅 vooral in de avonden heel erg

2 maanden geleden

Nou precies dit, 2e zwangerschap en nu 6 weken waarom kan mn broek niet meer dicht zonder dat ik me een rollade voel 🥲

2 maanden geleden

Ja , heel herkenbaar 😅 ik heb ik het gevoel dat er gewoon heel groot op mijn voorhoofd staat...ik ben zwanger! In de winter is het een stukje makkelijker. Een grote trui aan en klaar...de zomer is echt een uitdaging🫣

2 maanden geleden

Reactie op Maria29

Ja , heel herkenbaar 😅 ik heb ik het gevoel dat er gewoon heel groot op mi ...
Hahaha zooo herkenbaar! Ik had nog wel een hangbuikje van de vorige zwangerschap over. Nu is het wat ronder en strakker geworden. Dus ik zie al wel verschil. Ben benieuwd hoelang ik dit nog kan verbergen

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Hahaha zooo herkenbaar! Ik had nog wel een hangbuikje van de vorige zwanger ...
Hier precies hetzelfde!

2 maanden geleden

Hier ook bij 8 weken een enorme buik. Niet alleen dat, maar ik kan echt niks verdragen aan druk erop. Bij de eerste was ik na een maand of 4 wel toe aan zwangerschapsbroeken.. nu kan ik alleen nog rondlopen in jurken zonder elastieken 🙄. Overigens ook echt enorm misselijk, waar ik dat bij de eerste niet was. Dus mogelijk speelt onrust in de buik ook mee. Mijn vakantie eindigt over 1,5 week... wordt nog wat

2 maanden geleden

Reactie op RoseDev

Hier ook bij 8 weken een enorme buik. Niet alleen dat, maar ik kan echt nik ...
Ohhh hier ook, ben maandag 7 week! En wil het pas met 11+4 vertellen omdat we dan iedereen pas zien. Belangrijke dag. Maar of ik dat ga redden

2 maanden geleden

Reactie op LisLuna

Ohhh hier ook, ben maandag 7 week! En wil het pas met 11+4 vertellen omdat ...
Haha, ik zie mezelf rond 12 weken al binnenwaggelen... "surprise!" Ook hier willen we het stil houden tot 13 weken en na de belangrijkste testen. We willen het namelijk eerst aan ons dochtertje van 3 vertellen 😅. Tja...

één maand geleden

Hier ook met 7 weken en echt een volle opgezette buik die ook echt gevoel is dus ik kan al niet meer op mijn buik liggen. Bij mijn zoontje was mijn buik pas aanwezig na 18 weken🙃 lastig want collegas wil ik het echt pas na 13 weken vertellen maar ik lijk nu echt een oliebol.

één maand geleden

Hier ook... hoe moet ik dat tot de 13 weken echo verbergen op kantoor 🧐