10 Reacties

8 dagen geleden

Hee! Zou kunnen zijn dat het inderdaad je banden zijn, zou je evt je snelheid van lopen iets aan kunnen passen naar wat langzaam bijv. Een buikband zou ik echt pas aan het einde van je zwangerschap doen, je ontlast daarmee wel je spieren maar worden ze ook een soort van 'lui' van heb ik me laten vertellen馃槄 de boel maakt ruimte en rekt uit dus dat kan je inderdaad even voelen.

8 dagen geleden

Reactie op LisaDeEerste

Hee! Zou kunnen zijn dat het inderdaad je banden zijn, zou je evt je snelhe ...
Ik heb de vorige zwangerschap de buikband vanaf ca 18 weken fulltime gebruikt en heb daar achteraf niets nadeligs aan kunnen ontdekken. Was dus wel iets later als hier genoemd, had toen meer last van mijn buik in geheel (nu weer eigenlijk).

8 dagen geleden

Reactie op LisaDeEerste

Hee! Zou kunnen zijn dat het inderdaad je banden zijn, zou je evt je snelhe ...
Dankje! Ik loop al best langzaam haha. Ja ik las al zoiets idd, dan kan ik dat beter nog niet doen

8 dagen geleden

Reactie op Koekiemonster _

Ik heb de vorige zwangerschap de buikband vanaf ca 18 weken fulltime gebrui ...
Waar had jij toen nog meer last van? En je had niet het idee dat je spieren slapper werden daardoor achteraf?

7 dagen geleden

Reactie op SanneApril25

Waar had jij toen nog meer last van? En je had niet het idee dat je spieren ...
Een buik die voelde dat hij ondersteuning nodig had馃槈. Kan het slecht omschrijven. En een beetje van mijn SI gewricht, maar daar deed ik het niet voor. Viel mee met mijn spieren, maar weet niet hoe het anders was geweest. Kon de eerste dagen wel amper mijn kind tillen, maar is misschien normaal (ook na een kind van bijna 4.5 kg en veel vruchtwater uit een grote buik).

7 dagen geleden

Ik wandel elke dag nog 10 km en ben 15 weken zwanger, gelukkig nergens last van

7 dagen geleden

Reactie op Koekiemonster _

Een buik die voelde dat hij ondersteuning nodig had馃槈. Kan het slecht omsch ...
Haha oke! Ik kijk het even aan dan.

7 dagen geleden

Reactie op FlinkeKikker039013

Ik wandel elke dag nog 10 km en ben 15 weken zwanger, gelukkig nergens last ...
Nou heel fijn voor jou! Ik kan nog geen 5km lopen en dan ben ik al klaar met de dag qua energie馃檨

7 dagen geleden

Reactie op SanneApril25

Nou heel fijn voor jou! Ik kan nog geen 5km lopen en dan ben ik al klaar me ...
Ik wandel ook al gelijk heel vroeg in de ochtend, en ik hoef niet te werken dus heb de hele dag om bij te komen. Ook op advies van de gynaecoloog om elke dag een uur te wandelen. Vervelend voor jou dat jij je zo voelt na een kleine wandeling

7 dagen geleden

Reactie op FlinkeKikker039013

Ik wandel ook al gelijk heel vroeg in de ochtend, en ik hoef niet te werken ...
Wellicht dat dat ook iets scheelt idd. Ochtend heb ik weinig tijd en zin vaak om te wandelen 馃槄