6 Reacties

2 maanden geleden

Wanneer is de eerste dag van je laatste menstruatie? Bij deze test moet je twee weken er bij op tellen, dus dat zou betekenen dat je 4-5 weken zwanger bent. Je rekent namelijk vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Het is ‘normaal’ dat je symptomen op een gegeven moment minder worden. Dit zou niet altijd wat slechts betekenen.

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Wanneer is de eerste dag van je laatste menstruatie? Bij deze test moet je ...
Dit isss op 14 juli geweest, ben er veel mee bezig dat er toch nog veel fout kan gaan. Dus dan let ik misschien teveel op alle kleine dingetjes 😶

2 maanden geleden

Reactie op Maudddddddddddddddd

Dit isss op 14 juli geweest, ben er veel mee bezig dat er toch nog veel fou ...
Die van mij is 13 juli. Ik heb de afgelopen dagen ook amper symptomen gehad. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook. Probeer te genieten van het nieuws dat je zwanger bent 🥰 Als je er echt heel veel moeite mee hebt, kan je vragen of je eerste echo naar voren gehaald kan worden.

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Die van mij is 13 juli. Ik heb de afgelopen dagen ook amper symptomen gehad ...
Ja ben er heel erg blij mij, mijn partner ook 😬 Maarja indd beetje die angst opzij proberen te zetten. Is onze eerste keer zwanger dus alles nog nieuw en spannend. En op een of andere manier heb ik altijd gedacht dat ik lastig zwanger zou raken of geen kindjes zou mogen krijgen. Wel heb ik overgewicht dus dat is wel n dingetje dat ook meespeelt in die onzekerheid

2 maanden geleden

Bij mij zijn de kwaaltjes eigenlijk elke week weer anders! En de intensiteit per dag ook

2 maanden geleden

Reactie op Maudddddddddddddddd

Ja ben er heel erg blij mij, mijn partner ook 😬 Maarja indd beetje die ang ...
Dan ga je nu rond de 5 weken zijn. Wat overeenkomt met je test. 2-3 weken is 4-5 zwanger. Je kan eventueel binnen een paar dagen nog eens een nieuwe clearblue doen, dan zou er normaal 3+ op staan