5 Reacties

één maand geleden

Waarover voel je je precies schuldig? Uit een BB zwangerschap kan nooit een gezond kindje geboren worden. Waarom voelt het voor jou zo dat jij hen gekwetst hebt? Helaas gebeurd dit wel eens. Dat is overmacht. Dat het niets met jou te maken. Veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op mrscecen

Waarover voel je je precies schuldig? Uit een BB zwangerschap kan nooit een ...
Dat ik toch geen onderzoeken der voor heb laten doen dat alles in orde was anders had ik al kunnen weten dat de linkerkant iets niet oké was en ja wij hebben de afgelopen jaren al veel mee gemaakt veel jonge mensen ook al moeten afgeven en khad iedereen hier hoop gegeven en nu gebeurt dit ook weer

één maand geleden

Wat super naar! Mij is hetzelfde overkomen een half jaar geleden, super naar. Maar er is inderdaad niet iets wat je hieraan kon doen! Dit mocht hem helaas niet zijn. Mocht je weer zwanger worden vraag dan een echo aan rond 5,5 tot 6 weken, heb ik ook gedaan en dat hielp mij wel met de stress of het weer zou gebeuren. Sterkte!

één maand geleden

Ik heb ook een bbz gehad, maar je had dit niet kunnen voorkomen. De onderzoeken doen ze niet zonder aanleiding. Heel veel sterkte🩷

één maand geleden

Een BB zwangerschap ontdekken is niet altijd eenvoudig. Dus ook met onderzoek is niet altijd alles meteen duidelijk. Je kunt er zelf niets aan doen dat je een BB zwangerschap hebt gehad. Ik heb het ook meegemaakt. Eileider met spoed op de OK verwijderd. Daarna zwanger geraakt van een gezonde zoon. Geef de hoop niet op. Ik hoop dat een gezonde zwangerschap voor je in het verschiet ligt. Veel sterkte.❤️