23 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap gehad, acht jaar geleden. Nu zwanger van de tweede en ik heb het nog niet…. Ik vond het ook vreselijk! Vooral op het einde, werd het echt heel heftig.

2 maanden geleden

Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap gehad en nu ook. Heb het idee dat ik het bij de eerste een stuk later kreeg helaas. Ik heb het eigenlijk alleen 's nachts. Ik schud mijn arm 'wakker' en val dan weer in slaap.. helaas meerdere keren per nacht 😅

2 maanden geleden

Ook op het einde van beide zwangerschappen gehad. Ik kreeg als tip om met skeelerbraces te slapen voor de pols 😅 Werd ‘s nachts er een paar keer wakker van, vervelende kwaal! Helaas geen andere oplossingen.

2 maanden geleden

Mijn buurvrouw heeft hiervoor acupunctuur gedaan tijdens haar zwangerschap. Verlichte voor haar veel pijn

2 maanden geleden

Reactie op mrscecen

Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap gehad, acht jaar geleden. Nu zw ...
😒 heel naar.. heb je er toen iets aan kunnen doen?

2 maanden geleden

Reactie op netflixer

Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap gehad en nu ook. Heb het idee d ...
Ik had het bij mijn zoontje ook 's nachts, maar nu ook overdag.. het is nog niet zo erg maar het feit dat ik het nu weer voel opbouwen zorgt voor de kriebels..

2 maanden geleden

Reactie op Désirée

Ook op het einde van beide zwangerschappen gehad. Ik kreeg als tip om met s ...
Jaa ik heb de braces van mijn vorige zwangerschap nog gelukkig, ga ze snel weer gebruiken. Ik hoorde dat je spuitjes kunt laten zetten zodat het verlichting geeft voor een periode. Iemand daar ervaring mee?

2 maanden geleden

Mijn buurvrouw heeft hiervoor acupunctuur gedaan tijdens haar zwangerschap. ...
Oh echt? Ik zal het eens onderzoeken, bedankt!

2 maanden geleden

Ik had al jaren last van carpaal tunnel syndroom ben daarvoor geopereerd nog voor mijn 1ste zwangerschap . Toch tijdens de 1ste en nu weer last van. Misschien een idee om er een spuit in te laten zetten door de huisarts dit kan best een tijdje verlichting geven. Het is even vervelend maar de klachten blijven een tijd weg. Weet zo niet wat ze ook alweer spuiten, maar het overleggen waard Misschien. Dat slapen met braces vind ik echt afschuwelijk!

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Ik had al jaren last van carpaal tunnel syndroom ben daarvoor geopereerd no ...
Ik hoorde idd ook over spuitjes laten zetten. Jij hebt dus positieve ervaringen met spuiten zetten hiervoor?

2 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

Ik hoorde idd ook over spuitjes laten zetten. Jij hebt dus positieve ervari ...
Ja werkte bij mij wel, niet lang hoor ik verwacht niet dat je het einde van de zwangerschap er mee valt maar wat ik me er van herinner is het een maand of 5 weggebleven.

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Ja werkte bij mij wel, niet lang hoor ik verwacht niet dat je het einde van ...
Valt= red

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Ja werkte bij mij wel, niet lang hoor ik verwacht niet dat je het einde van ...
Fijn, bedankt! Dan kan ik het misschien herhalen totdat de zwangerschap klaar is.. ik ga ook dit onderzoeken!

2 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

Ik hoorde idd ook over spuitjes laten zetten. Jij hebt dus positieve ervari ...
Zelf 12 jaar geleden geopereerd aan beide kanten polsen. Niet zwanger destijds maar goed…. Die spuitjes…. Hebben mij helemaal niet geholpen.

2 maanden geleden

Reactie op Mrjln1987

Zelf 12 jaar geleden geopereerd aan beide kanten polsen. Niet zwanger desti ...
Bedankt voor jouw ervaring! Ik denk dat ik het ga proberen en dan zien of het wat doet. Die klachten zijn erg vervelend...

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad tijdens mijn andere twee zwangerschappen en heb ook met een brace geslapen. Overdag niet nodig gehad. Geen andere tips helaas

2 maanden geleden

Reactie op Wondertje0425

Bedankt voor jouw ervaring! Ik denk dat ik het ga proberen en dan zien of h ...
Spuit proberen kan nooit geen kwaad…. Ik weet helaas hoe zeer het kan doen 😓 en hoe erg je er van wakker kan liggen. Ik heb toen voor mijn operaties ook braces gedragen die het iets dragelijker maakten…. Maar goed slapen met 2 braces om is ook geen pretje 🤪 Hopelijk helpen de spuiten bij jou wel

2 maanden geleden

Ik ben er na mn jongste dochter aan geopereerd! Het werd bij mijn zo erg dat mn duim doof werd en ik er niks meer mee kon!

één maand geleden

Reactie op mell1994

Ik ben er na mn jongste dochter aan geopereerd! Het werd bij mijn zo erg da ...
Trok het bij jou niet weg na de bevalling? Ik mocht niet geopereerd worden tijdens de zwangerschap, en daarna had ik nergens last meer van.

één maand geleden

Reactie op Wondertje0425

Trok het bij jou niet weg na de bevalling? Ik mocht niet geopereerd worden ...
Nee had et al bij mn eerste toen werd het minder daarna na de jongste werd het erger uiteindelijk toen de jongste 6 maanden was geopereerd