10 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou morgenochtend nog een keer testen, met de eerste urine.

2 maanden geleden

Reactie op Josie123

Ik zou morgenochtend nog een keer testen, met de eerste urine.
Bedankt voor je snelle reactie! Weer met een clear blue digital? En mocht die negatief zijn kan ik ervanuit gaat dat mis is gegaan? (Sorry ben totaal niet bekend)

2 maanden geleden

Dat kan komen omdat je urine door het drinken overdag verdund is en er hierdoor minder hcg in zit. Wat hieronder ook gezegd wordt, zou morgenvroeg nog een keer testen. Maar kan ook gewoon met een kruidvat 2 voor 5 eventueel hoor! Wanneer zou je ongesteld worden?

2 maanden geleden

Reactie op Ractac

Dat kan komen omdat je urine door het drinken overdag verdund is en er hier ...
Ik slik de pil, en slikte ook door, dus geen idee. Voelde me woensdag ochtend aardig beroerd & raar waardoor ik voor de zekerheid ben gaan testen, en toen kreeg ik dat resultaat.

2 maanden geleden

Reactie op Joho123

Ik slik de pil, en slikte ook door, dus geen idee. Voelde me woensdag ochte ...
Ohnee was je erg geschrokken als het door de pil was? Dan is het idd lastig inschatten wanneer dat zou zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Ractac

Ohnee was je erg geschrokken als het door de pil was? Dan is het idd lastig ...
Best wel inderdaad! Daarom is de onduidelijkheid ook zo irritant haha!

2 maanden geleden

Heb je nog een test gedaan vanochtend?

2 maanden geleden

En?🩷 nog getest? Ik heb hetzelfde en moet van de verloskundige over 1 week testen

2 maanden geleden

Hi iedereen! Ja opnieuw getest, wel negatief op cb digital. Action test geeft heeeeel licht streepje wat amper zichtbaar is dus ben bang een vm. Zal maandag even bloed prikken.

2 maanden geleden

Verder nog wel veel kwalen.. heel moe, last van lichte krampen de hele dag lang, geen eetlust en vaker plassen.