9 Reacties

2 maanden geleden

Wil je niet bang maken, en ben ook geen dokter, maar misschien is dit een miskraam? Zou nog een test doen en bloed laten trekken eventueel...

2 maanden geleden

Ik zou me niet erg vasthouden aan de weken indicatie.. 2 jaar terug had ik deze test ook gebruikt en stond 2-3 weken en op het moment van echo bleek ik minder ver te zijn dan wat volgens de test was. Ligt er net aan hoeveel hcg je hebt denk ik op dat moment!

2 maanden geleden

Hoi! Als 9 juli je laatste menstruatie begon, dan tel je vanaf deze dag. Alleen lijkt het me vrij vroeg om te kunnen testen nu. Veel mensen testen nu positief nadat ze eind juni voor het laatst menstruatie hadden Misschien over een paar dagen nog een x testen, kijken hoeveel weken er dan staat. Of kruidvat 2 voor 5 en kijken of de streep donkerder wordt kan ook :).

2 maanden geleden

Heb je steeds op hetzelfde moment getest? Normaal moet dit met ochtendurine omdat deze concentratie HCG het hoogst zou zijn. Dus misschien kan dat een reden zijn?

2 maanden geleden

Reactie op TianaR

Heb je steeds op hetzelfde moment getest? Normaal moet dit met ochtendurine ...
Ik heb vanochtend weer getest en deze gaf aan 2-3 weken. Maar dat is best gek toch aangezien ik 9 juli nog ongesteld was , ook gewoon 4 dagen lang. Mijn menstruatie daarvoor begon op 14 juni

2 maanden geleden

14/06 - 9/07: cyclus 25 dagen. Indien je constant bent zou je volgende cyclus moeten starten op: 3/08. Veertien dagen terugtellen om de eisprong en de vruchtbare periode te berekenen; 19/07 mogelijke eisprong met dus vruchtbare periode ong 15-21/07. Wanneer je dan weet wanneer je mogelijk de conceptie hebt gehad kan je zelf wat rekenen. Mij lijkt de test van 29/07 op 1/2 weken dan de meest correcte. Indien je cyclus meer onregelmatig is is het moeilijker uit te rekenen natuurlijk.

2 maanden geleden

Reactie op Joni1992

14/06 - 9/07: cyclus 25 dagen. Indien je constant bent zou je volgende cycl ...
Oké , dus jij denkt dat de test die ik vorige week heb gedaan eigenlijk : zwanger 1-2 weken had moeten aangeven? Maar dan is die test wel snel positief , want mijn vruchtbare periode was tussen 15 en 21 juli en op 23 juli had ik een positieve test. Kan dat zo snel?

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Oké , dus jij denkt dat de test die ik vorige week heb gedaan eigenlijk : ...
Normaal gezien zit er op dat moment nog niet genoeg HCG in je bloed om dit op te merken. De test die gisteren zegt dat je op 1 of 2 weken zit kan wel kloppen. Waarom die eerste test pos resultaat geeft en al zeker 2-3 weken weet ik niet goed.

2 maanden geleden

Reactie op Joni1992

Normaal gezien zit er op dat moment nog niet genoeg HCG in je bloed om dit ...
Vanochtend gaf de test ook aan: 2-3 weken