8 Reacties

24 dagen geleden

Zelf geen clusterhoofdpijn, maar mijn man wel. Mijn man mag/kan geen paracetamol nemen dit maakt de aanvallen juist erger zo ook met ibro, misschien even met je neuroloog bespreken wat je kan/ mag gebruiken tijdens de zwangerschap ?

24 dagen geleden

Reactie op User310123

Zelf geen clusterhoofdpijn, maar mijn man wel. Mijn man mag/kan geen parace ...
Jammer genoeg zijn door de zwangerschap mijn opties beperkt wbt medicatie. Paracetamol, met mate, is een optie of 100% zuurstof. Andere medicatie mag jammer genoeg niet omdat er niet genoeg onderzoek naar is geweest naar wat het doet tijdens een zwangerschap. Vandaar ook mijn vraag of iemand nog iets anders weet want de neuroloog heeft op zuurstof en paracetamol geen andere opties, jammer genoeg. Paracetamol en ibuprofen maken mijn aanvallen gelukkig niet erger, is de afgelopen jaren gebleken.

24 dagen geleden

Ik ben een leek wat betreft clusterhoofdpijn. Heb helaas wel migraine. Heb weleens gehoord over een spuit die de zenuw die de clusterhoofdpijn veroorzaakt lamlegt. Kan dit kloppen? (Misschien haal ik dingen door elkaar)

24 dagen geleden

Hoi! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap met 30 weken (februari 2024) clusterhoofdpijn gekregen. Bij mij helpt zuurstof goed en ik heb 3x een GON injectie gekregen. Dat werkt bij mij echt super. Mocht je meer willen wetem: stuur gerust een privé berichtje.

23 dagen geleden

Ik ben nu weer doorverwezen naar de neuroloog, de spoedpoli. Morgen wordt er gekeken naar opties. Zal wss zuurstof of een prik zijn. Dit is dag 4 met aanvallen en ik ben aan het einde van mijn latijn 😅

23 dagen geleden

Reactie op Poppedijn25

Ik ben nu weer doorverwezen naar de neuroloog, de spoedpoli. Morgen wordt e ...
Dit moet heel heftig voor je zijn probeer vol te houden❤️

Reactie op Poppedijn25

Ik ben nu weer doorverwezen naar de neuroloog, de spoedpoli. Morgen wordt e ...
Hoe gaat het nu?

14 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeOrchidee893460

Hoe gaat het nu?