21 Reacties

één maand geleden

Ik drink al sinds mijn vorige zwangerschap deze cola (of die van Jumbo huismerk). De reden dat cola niet goed is is vanwege de cafeïne.. dat zit hier niet in! Dus ik drink in principe wel 3-4 blikjes op een dag.

één maand geleden

Ik drink dit ook! En oprecht proef je het verschil ook niet. Ik wissel heel erg de ene dag drink ik 3/4 de andere minder dus ik trek dat niet in strenge regels.

één maand geleden

Reactie op DromerigePlaneet818816

Ik drink dit ook! En oprecht proef je het verschil ook niet. Ik wissel heel ...
Oké, en deze cola mag dus “wel” als ik het goed begrijp omdat er geen cafeïne in zit?

één maand geleden

Normale Cola kan je prima drinken als je de maximale hoeveelheid caffeine niet overschrijdt. Deze Cola is al helemaal prima want er zit gene caffeine in. Vorige zwangerschap ook deze Cola gedronken en nu weer

één maand geleden

Reactie op Naomiii200003

Oké, en deze cola mag dus “wel” als ik het goed begrijp omdat er geen cafeï ...
Ja deze mag idd omdat die zonder cafeïne is, en heel eerlijk? Ik vind deze lekkerder als de gewone cola 🤣

één maand geleden

Ik drink de zero. Er zit niet zoveel cafeïne in cola zero. In een kop thee zit 2x zoveel 🥹

één maand geleden

Deze cola is helemaal prima! Ik heb deze gekocht nadat ik een “proef blikje” vond in een zwangerschapspakket. Had er de eerste weken van mijn zwangerschap zo’n heftige craving naar dat ik wel 4 á 5 blikjes per dag kon drinken.

één maand geleden

Ik en m’n vriend zijn samen op vakantie had vanmorgen een blikje met zero sugar + no cafeïne, en vanmiddag op een terras cola zero. Is dat heel erg? Ze hadden daar geen zero sugar + no cafeïne…

één maand geleden

Reactie op lrss97

Deze cola is helemaal prima! Ik heb deze gekocht nadat ik een “proef blikje ...
Ik en m’n vriend zijn samen op vakantie had vanmorgen een blikje met zero sugar + no cafeïne, en vanmiddag op een terras cola zero. Is dat heel erg? Ze hadden daar geen zero sugar + no cafeïne…

één maand geleden

Reactie op Naomiii200003

Ik en m’n vriend zijn samen op vakantie had vanmorgen een blikje met zero s ...
Kan geen kwaad, je mag max 200 mg cafeïne per dag

één maand geleden

Reactie op mariafs

Kan geen kwaad, je mag max 200 mg cafeïne per dag
Ik heb ook lekker n twix op, en een chocolade donut 😂

één maand geleden

Reactie op Naomiii200003

Ik heb ook lekker n twix op, en een chocolade donut 😂
Ohhhh heeeeerlijk🥹

één maand geleden

Jaa heerlijk deze cola!

één maand geleden

Ik ben verslaafd aan cola dus vorige zwangerschap deze geprobeerd maar was zo smerig! je mag cola zolang je niet te veel cafeïne binnenkrijgt. Als ik een glas cola wil drinken hou ik rekening dat ik die dag geen andere dranken met cafeïne drinkt

één maand geleden

Jaaa ik vind deze ook prima te doen! Doe nu sochtends 1 kopje koffie nog maar 🥹 haha En verder eigenlijk thee of water. En soms die cola dus of iets anders fris!

één maand geleden

Ik drink een blikje gewone cola per dag🙈

één maand geleden

Ach niet te moeilijk doen hoor, je mag 2-3 koppen koffie per dag. Met mate en dan is t prima.

één maand geleden

Zijn die zoetstoffen juist niet slecht ?

één maand geleden

Vorige zwangerschap cafeïne vrij gedronken. Deze zwangerschap kan ik het niet verdragen. 😅 drink 1 of 2 glazen per dag en dan niet van die grote vazen.

één maand geleden

Ik drink deze cola ook. Vaak wel twee glazen per dag.