23 Reacties

één maand geleden

Gelukkig niet! Gelukkig ook niet misselijk geweest ben nu 11 weken

één maand geleden

Ja ik! Haha. Voel me echt een vreetmonster. Omdat ik ook constant moe ben, lijkt het alsof mijn leven alleen maar uit slapen, eten en dutten bestaat op dit moment 😅😅

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Ja ik! Haha. Voel me echt een vreetmonster. Omdat ik ook constant moe ben, ...
As we speak zit ik aan de dropjes 😋

één maand geleden

Ik eet zo veel alsof ik een gat in mn maag heb hahahaha maar zeker niet misselijk

één maand geleden

Ja herken het volledig. Net goed geluncht en dan vlak daarna het gevoel hebben dat je maag leeg is en daar misselijk ban wordt. Lekker mindfuck die hormonen. 😅

één maand geleden

Jup... en idd alleen neiging naar het ongezonde 😒

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Ja ik! Haha. Voel me echt een vreetmonster. Omdat ik ook constant moe ben, ...
Zo herkenbaar echt vreselijk 😞

één maand geleden

Hier ook Nu dik tien weken ,hoop dat het snel beter wordt. Ik heb vaak rond 10 uur in de ochtend al zin in Nasi of een broodje Gehaktbal 🤣

één maand geleden

Yes! Vooral in de ochtend tot een uur of 14- dan wordt het weer normaler

één maand geleden

Ik heb vandaag al 6 boterhammen roomkaas met komkommer op en ik overweeg er nog meer te eten. En juist drinken zorgt ervoor dat ik meer ga kokhalzen, vooral water, dus ik moet zo uitkijken dat ik genoeg drink.

één maand geleden

Reactie op Annemarie1988

Hier ook Nu dik tien weken ,hoop dat het snel beter wordt. Ik heb vaak ro ...
Hahaha ja dit heb ik ook. Zelfs vorige keer om half 7 in de ochtend onderweg naar werk heb ik mezelf moeten inhouden om niet langs de macdonald te rijden

één maand geleden

Jaaa hier nog een! Ik word er gek van, dan heb je net gegeten en dan heb je het gevoel alsof je maag volledig leeg is. Ik moet dan ook gewoon weer wat eten want anders komt de misselijkheid weer terug. Ik weer op een gegeven moment ook niet meer wat ik moet eten. Ben in het eerste trimester al 3 kilo aangekomen🫣. Ik ben nu 9+3 weken, hopelijk word het snel weer een beetje normaler🤣🤣.

één maand geleden

Niet meer zo misselijk met 11+2 maar wel heel random qua wel of niet moeten eten. Soms echt half de dag om en dan dwing ik me maar om wat te eten, merk dat kleinere porties het beste werken maar als ik dan een flinke maaltijd op heb wil ik binne het uur gewoon weer een proteïne reep, een stuk fruit, een kop thee, whatever. Terwijl ik me dan nog steeds onprettig overvol voel van de flinke maaltijd.. echt, I don't get it anymore xD 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Ja ik! Haha. Voel me echt een vreetmonster. Omdat ik ook constant moe ben, ...
Ja maar echt! Om 8uur pcm tegen dreumend hoofd genomen, terug in bed, 12 uur toch maar op, nu (15.00) ga ik maar weer liggen. Voel me soms schuldig als manlief na zn lange dagen ook nog koken moet of stofzuigen ed maargoed soms zegt ie zelf: schat je staat scheef van moeheid ga lekker naar bed met een film ofzo of ga slapen. Okaysorrythankyoubabe...😅♥️

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Ja maar echt! Om 8uur pcm tegen dreumend hoofd genomen, terug in bed, 12 uu ...
Heel lief van hem ♥️! Maar ook jij, of beter gezegd jouw lichaam, werkt/spant zich enorm in he ;). I mean, je bent een heel nieuw leven aan het maken! Zie ik hem nog niet doen hoor 💪. Om nog maar te zwijgen over de bevalling! Maar blijft heel lief dat hij dat i.i.g. wel snapt :). Erg hè dat hele tijd slapen 😴. Moet wel zeggen dat ik mij sinds twee dagen eindelijk iets energieker voel. Dus wie weet is het zwaarte voorbij en voor jou binnenkort ook!

één maand geleden

Ja dat heb ik sinds een paar dagen..heel vervelend. Ik probeer wel dezelfde hoeveelheden als normaal te eten maar dan verdeeld over meerdere keren. Het liefst eet ik ook alleen ongezond maar dat probeer ik echt te beperken 🤣

één maand geleden

Ja heel herkenbaar... hoop dat het snel beter wordt!

één maand geleden

Yep, elke 1,5 uur zeker 😅

één maand geleden

Reactie op Prax

Ik heb vandaag al 6 boterhammen roomkaas met komkommer op en ik overweeg er ...
Bij helpt fruit enorm ik ben tegenwoordig gek van fruit

één maand geleden

Heel herkenbaar! Alleen ongezond eten maakt me nog misselijker...