6 Reacties

2 maanden geleden

Je bent zeker niet de enige. Als ne zou weten hoeveel testen ik heb afgenomen, zou je je zeker niet meer alleen voelen. Ik heb bijna om de dag getest de afgelopen dagen. Een miskraam zorgt gewoon echt voor extra zorgen, het onbezonnen gevoel is er gewoon echt vanaf. Hopelijk geeft de echo je straks wat rust ❤️.. ik kan echt niet wachten tot het zo ver is.. De dagen gaan aardig traag.

2 maanden geleden

Hey, Gefeliciteerd! En oprecht heel herkenbaar!! Zelf ook een MK in juni gehad en nu weer in verwachting. 🙏 ik snap heel goed dat het je een goed gevoel geeft. Ik heb ook getest tot week 6+3. Omdat moment werden mijn kwaaltjes zodanig dat ik er iets meer op kon vertrouwen. (Misselijk, metaalsmaak en ontiegelijke last van mijn borsten). Probeer het wel een beetje los te laten, ik heb namelijk gelezen dat je na de 6de week weer minder positief kan testen en dat het je dus ook weer heeel onzeker kan maken! Ik probeer momenteel echt te vertrouwen op mijn lichaam. Kan niet wachten tot de echo aankomende dinsdag en mijn man ook niet. Het blijft toch spannend en ik denk dat zoiets tot minimaal 10 werken wel blijft. Ik hoop dat je ook snel gerust gesteld mag worden met een goeie echo♥️ en een fijne zwangerschap gewenst 🙏

2 maanden geleden

Hier nog een obsessieve tester hoor🙋🏻‍♀️. Na 3 miskramen zocht ik ook steeds de bevestiging dmv een donkere test streep. Afgelopen woensdag een kloppend hartje op de echo mogen zien, dus eindelijk meer vertrouwen🥰

2 maanden geleden

Hey! Ik heb tot heden gelukkig nooit een miskraam gehad. Maar ik herken het, ik heb hetzelfde. Ik ben ook obsessief aan het testen (vorige 2 zwangerschappen had ik dit toch wat minder). Ben nu 6 weken zwanger en moet nog 2.5wk wachten op de echo. Vind het echt vreselijk..

2 maanden geleden

Ik herken het, ook in juni een miskraam gehad en 1 keer ongesteld. Op dit moment 7+4 weken. Ik heb nu wel wat meer last van zwangerschapskwaaltjes dan met de vorige zwangerschap. Toen is het misgegaan met 6 weken. Je hoeft je echt niet de enige hierin te voelen 💕