5 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 4/5 weken, had vanaf begin al dat ik vaker moest plassen. Leek me normaal, donderdag had ik wat troebele urine en de verloskundige had me al gezegd dat blaasontsteking heel anders (zelfs onopgemerkt) kan zijn bij zwangerschap. Dus toen heb ik maar urine ingeleverd en inderdaad blaasontsteking 🫣 Dus ja, ik zou als ik jou was even (al is het voor de zekerheid) urine laten checken 🤗

2 maanden geleden

Heb je branderige gevoel bij het plassen en er na? Blaasonsteking is een paar druppels.. Ik heb chronische blaasonsteking en ik ben nu ook 5 weken zwanger ook ik ga om de haverklap naar de wc :)

2 maanden geleden

Reactie op SoepeleEik597501

Heb je branderige gevoel bij het plassen en er na? Blaasonsteking is een pa ...
Branderig gevoel kan bij zwangerschap wegblijven dus laat je niet misleiden! Ik heb ook regelmatig blaasontstekingen buiten mijn zwangerschappen om! Maar in mijn zwangerschap had ik het vaak niet eens door omdat het branderige gevoel weg kan blijven

2 maanden geleden

Hmm nee geen branderig gevoel. Ook geen troebele of schuimende urine of zo.. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje dus ga nu natuurlijk zwangerschappen vergelijken. Bij mijn eerste zwangerschap moest ik ook wel wat vaker plassen, maar niet zoals nu continu het ‘zeurende’ gevoel.. Na het weekend toch maar urine inleveren bij de huisarts..

2 maanden geleden

In de zwangerschap kan een blaasontsteking zich compleet anders uiten dan normaal , denk aan rugpijn buikpijn maar geen pijn of iets bij het plassen dus zou het zeker laten checken! 😊