20 Reacties

2 maanden geleden

Vanille pudding

2 maanden geleden

Hier geen cravings. In de eerste zwangerschap ook totaal geen last van gehad

2 maanden geleden

Eerste zwangerschap was bij mij tomatensoep. Ik moest dit om de dag eten voor mijn gevoel haha! Deze zwangrrschap valt het nog mee gelukkig 😊

2 maanden geleden

Komkommer met heksn kaas😍

2 maanden geleden

Zoet en zout alles door elkaar hahaha

2 maanden geleden

Ik heb nu nog geen cravings. Bij m’n vorige zwangerschap was het een broodje Hema hotdog met mosterd 😂 Benieuwd wat het deze keer gaat zijn. Hopelijk deze keer iets voedzamer!

2 maanden geleden

Crackers met smeerkaas 🙈

2 maanden geleden

Pistachenootjes 😂 maar ben lichtelijk allergisch voor noten zit helemaal onder de eczeem maar ik moet het gewoon😭

2 maanden geleden

Watermeloen 🍉 🤤

2 maanden geleden

Cake met slagroom en aardbeien 😋

2 maanden geleden

Alles wat watermeloen smaakje heeft, snoep, fruit, ijs, drinken 😍

2 maanden geleden

Ben in Amerika en lievelingsdrankje is een keer niet zoet maar fris, maar kan ook komen doordat ik nog weinig lekkere zoete drankjes heb gehad 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Ayahx

Alles wat watermeloen smaakje heeft, snoep, fruit, ijs, drinken 😍
Kan niet denken aan vlees. De gedachten alleen al maakt mij misselijk. Ook snoep en chocola waar ik altijd gek op was staat me tegen. Kan weinig hebben, maar komt ook door het gevoel alsof er een aardappel vast zit in mijn keel. Wel heb ik 1 craving en dat is citroen. Het liefste drink ik de hele dag de gele limonade van de Mac die is zoooo lekker

2 maanden geleden

Ik heb merk dat ik onwijs veel zin heb in zoute en pittige dingen (noodles chips sambal) terwijl ik dat normaal heb ben echt een zoet persoon! 😂🤭

2 maanden geleden

Ik nog niks op dit moment! Bij m’n eerste zwangerschap moest ik aardbeien hebben. Al waren ze €5 per bak, ik moest ze hebben. En dan had ik met mezelf afgesproken dat ik er in ieder geval 2 dagen mee moest doen🙈

2 maanden geleden

broodje hagelslag met boter en een dun laagje hagelslag. Wel alleen de bolletjes van de bakker🙈 dit is het enige waardoor mijn misselijkheid weggaat😂

2 maanden geleden

Geen last van. Bij de eerste zwangerschap ook niet. Bij de eerste zwangerschap alleen ruiken aan schoon was goed

2 maanden geleden

Na toen ik het nog niet wist heb ik best veel vis vooral zalm gegeten.. nu dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik opzoek naar welke vis ik wel mag eten😂

2 maanden geleden

Softijs met discodip

2 maanden geleden

Ik had steeds heel erg zin in wortels! Maar nu helaas meer zin in zoete dingen 😅