8 Reacties

één maand geleden

Ik heb gister een echo gehad en ik had ook een cyste ze vertelde me ook dat ik me geen zorgen moest maken en dat het bij de volgende echo vast wel weg zou gaan van zelf

één maand geleden

Jaa ze zei bij mij idd ook dat het vaker voorkwam maar daarna zei ze ook, ja die van jou is wel groter dan van bv een eiersprong. Stom want niet meteen gevraagd wat ze daar dan mee bedoelt. Ook zei ze dat we het bij de termijnecho nog wel zouden zien, maar daarna niet meer. Vraag me dan af of het nog wel in de gaten wordt gehouden.. En hoe ziet ze nou dat het goedaardig is..

één maand geleden

Ik had bij de eerste echo ook 2, een van 4 cm en een van 2 cm. 3 weken later weer een echo gehad en de kleinste was al weg en de grote was al voor de helft geslonken! Vaak gaan ze vanzelf weg rond de 12 weken.

één maand geleden

Ik heb schijnbaar ook een cyste, dit werd mij verteld bij de echo. Dus ik meteen zweten natuurlijk, ik zeg wat betekent dit, is dit erg. Toen zei de vk nee joh meid, wij vrouwen krijgen zoooooveel cystes in ons leven, daar moet je je echt niet druk om maken.

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Die van mij was ook groter dan gemiddeld (5 bij 6,5 cm). Die is vanzelf weggegaan. Mij vertelde ze dat het door idd de eisprong kwam. Dat veel vrouwen het hebben en dat het meestal vanzelf weer weggaat.

één maand geleden

Reactie op Case073

Ik heb schijnbaar ook een cyste, dit werd mij verteld bij de echo. Dus ik m ...
Wat is een cyste?

één maand geleden

Ik heb hier m'n hele volwassen leven al last van. Zelfs 1 van 13cm gehad. Deze is zelfs even gedraaid en ook weer teruggedraaid. Geloof me dit voel je gelijk! Zo lang je niet ineens extreem veel pijn ervaart is er niet zo veel aan de hand. Een klein beetje opletten met ineens te snel opstaan of springen. Door het plotseling opstaan is deze bij mij toen gedraaid. Maar hij was natuurlijk extreem groot. Je eierstok is eigenlijk een beetje topzwaar dus een niet ineens een gekke beweging maken. Ik heb er nu ook 2 van 5 en 7 cm aan m'n linker eierstok. Ze verdwijnen vanzelf. Ik heb er denk ik al 10 gehad ( die ze hebben gezien) en ze zijn altijd uit zichzelf weer verdwenen 😅🤞

één maand geleden

Ik heb sinds mijn 1e zwangerschap 2 cystes op mijn eierstok, 1 van 5 cm en 1 van 7cm, maar bij mij zijn ze helaas niet zelf verdwenen. Dit is vervolgd bij de gyneacoloog, maar ze doen er nog niks aan omdat ik er geen last van hebt en i.p. willen ze pas opereren als die >10cm is