10 Reacties

één maand geleden

Wij hebben vorige week onze echo gehad en precies het zelfde verhaal als jou ook een cyste in de eierstok onze vk gaf aan dat als het niet groter als 3cm is ze er niets aan doen en afwachten of het zelf weggaat. Ook gaf ze aan dat dit dan de eierleider is waar het eitje door is gegaan vandaar dat dit kan ontstaan. Dus hier houden ze het ook in de gaten maar niets om me zorgen over te maken

één maand geleden

Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook een cyste gehad. Gister bij onze echo van deze zwangerschap was die niet meer te zien.. voor zover ik begreep komt dat vaker voor in zwangerschappen

één maand geleden

Reactie op Ashleytho

Wij hebben vorige week onze echo gehad en precies het zelfde verhaal als jo ...
Oké, dank je ☺️

één maand geleden

Reactie op Paulinex93

Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook een cyste gehad. Gister bij onze ech ...
Dank je 💛

één maand geleden

Ik heb het ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Geen last van gehad en nu niks te zien op de echo. Ik had er nog speciaal naar gevraagd dus er is echt goed gekeken.

één maand geleden

Reactie op jdbx

Ik heb het ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Geen last van gehad en n ...
Dat stelt wel gerust, dank je

één maand geleden

In mijn vorige zwangerschap is er nooit een cyste ontdekt op de echo’s voor de 20 weken wist er niets vanaf 🤷‍♀️. Waarschijnlijk door de zwangerschaphormonen ontstaan later in zwangerschap, Uiteindelijk had ik helse pijnen versie waarschijnlijk 🥵en kwam ik in het ziekenhuis terecht die onverklaarbaar waren, men dacht aan een nierbekkenontsteking of een vergiftiging maar bleek het niet te zijn, op de echo met 38 weken konden ze mijn eierstokken niet inzichtelijk krijgen en dus de cyste niet ontdekken ivm de baby..Na de bevalling wel degelijk ovarium cyste geconstateerd op rechts die nu nog altijd aanwezig is helaas! Er was een bolling te zien met vocht op de echo met 7 weken.

één maand geleden

Reactie op Dunkindonuts90

In mijn vorige zwangerschap is er nooit een cyste ontdekt op de echo’s voor ...
Ooooh wat heftig dat je dit hebt meegemaakt! En je hebt ‘m dus nog steeds? Doet ie geen pijn meer nu? En bedoel je met echo 7 weken de echo van je huidige zwangerschap? Dan lijkt mij dat ze die heeeel goed in de gaten moeten houden bij jou. Hopelijk zul je er dit keer geen last van krijgen 🌹

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Ooooh wat heftig dat je dit hebt meegemaakt! En je hebt ‘m dus nog steeds ...
Wat een lief bericht 😘🤍 Hopelijk 🤞🏼 verdwijnt ook jouw cyste!! Heb de cyste nog op mijn rechtereierstok dat heeft de verloskundige geconstateerd met de 7 weken echo. Gelukkig geen pijn of klachten. Ze houden de situatie nu in de gaten gelukkig😅 Volgens mijn verloskundige kan dit niet veel kwaad voor de baby 👶🏻 dat scheelt!!