8 Reacties

één maand geleden

Wat naar dat je dit moet meemaken 🌹. Sorry, ik heb dit (nog) niet meegemaakt en heb ook geen tips oid voor je. Maar wilde je wel even heel veel sterkte wensen 🌹. Veel liefs 💛

één maand geleden

Wat verdrietig.. misschien kun je deze vraag stellen in het miskraam forum? Daar krijg je misschien meer antwoorden. Ik heb het zelf ook meegemaakt, reageerde er wel iets op binnen 24 uur. Maar ik had ook voor een 2e keer cytotec meegekregen om na 24 uur weer in te brengen.. jij niet?

één maand geleden

Reactie op madelief95

Wat verdrietig.. misschien kun je deze vraag stellen in het miskraam forum? ...
Ik moest er 2 insteken en 12u tussen laten en dan opnieuw 2. Ondertussen 24u verder en er gebeurt echt niets.

één maand geleden

Ik ben gisteren ook begonnen aan deze pillen, moest in 1x 4 tegelijk inbrengen. Half uur later begon de kramp en 1,5 uur later de bloeding. Nog steeds forse krampen maar de bloeding neemt wat af. Heb je ook een dag eerder al een andere tablet gekregen om door te slikken? Ik heb die namelijk wel gehad. Hopelijk komt het gauw op gang! Ik vond het enerzijds lastig maar ook fijn om van de zwangerschapshormonen af te komen

één maand geleden

Reactie op MelHS

Ik ben gisteren ook begonnen aan deze pillen, moest in 1x 4 tegelijk inbren ...
Neen ik heb geen andere medicatie gekregen enkel de cytotec. ik vind het zo vreemd dat het overal zo wat anders is. Dit brengt zoveel onzekerheid..

één maand geleden

Veel sterkte, wat ontzettend verdrietig.. ik heb de pillen ook moeten gebruiken in januari bij mijn missed abortion met 8 wkn. Ik moest de pillen 2 maal nemen, een aantal dagen apart van elkaar. Toen kwam het op gang. Het viel bij mij erg mee met stolsels en bloed en pijn. Ik werd er bang van alle verhalen die ik las maar het viel echt enorm mee op fysiek vlak. En persoonlijk hielp het mij ook mentaal toen het klaar en "leeg" was. Mijn tip zou zijn om erna als je eraan toe bent ovulatie testen te gebruiken voor meer zekerheid over je cyclus naderhand. Nogmaals veel sterkte!

één maand geleden

Hoihoi, Ik heb helaas 3 miskramen gehad, waarvan ik er 2 met medicatie moest opwekken. Bij beide moest ik eerst 3 tabletjes oraal innemen. 24 tot 45 uur later de cyyotec, 4 tabletjes vaginaal tegelijk. Bij beide keren kwam het naar een uurtje op gang en heeft echt paar uur aangehouden. Helaas heb ik dit weekend ook die medicatie moeten innemen. Sterkte!

één maand geleden

Heel veel sterkte met dit verdrietige nieuws❤️.. Ik heb in april een miskraam op proberen te wekken met cyotec, helaas had het bij mij geen resultaat. Ik ben 2 weken daarna gecurreteerd..