18 Reacties
6 dagen geleden
Ik gebruik alle huishoudelijke scjoonmaakspul gewoon zonder iets zonder wat
6 dagen geleden
Reactie op J2024J
Ja?? Je stelt mij gerust! Las allemaal verontrustende verhalen op internet. ...
Gewoon zorgen dat je de dampen niet in ademt, je moet niet alles geloven wat op internet staat
6 dagen geleden
Echt???? Oké..........
Dasty gebruik ik niet eens zonder zwanger te zijn. Direct schadelijk voor je kind lijkt me erg sterk, misschien niet goed voor je eigen longen aangezien het chemisch is.
Ik gebruik soda en azijn voor de meeste dingen, dat is ook milieu bewust en veel effectiever schoonmaken
6 dagen geleden
Reactie op lor91
Echt???? Oké..........
Dasty gebruik ik niet eens zonder zwanger te zijn. ...
Ik zelf gebruik dasty ook niet maar goed ze kan dat zonder issues gebruiken
6 dagen geleden
Reactie op lor91
Echt???? Oké..........
Ikzelf gebruik idd ook azijn, en allesreiniger verder eigenlijk ook niet
6 dagen geleden
Reactie op lor91
Echt???? Oké..........
Heb nog geen topic over dasty geopend hoor. Was hier heel benieuwd naar. Omdat ik hier van de week mee schoongemaakt heb, en het rook best heftig. Dus dacht even vragen hoe jullie er mee om gaan. Oke! Goede tip dankjewel
6 dagen geleden
Reactie op J2024J
Weet niet hoe je hierbij komt 😂
Ja dezelfde type topics over schadelijke stoffen die heus wel mee vallen. Gezond verstand gebruiken, maar ook gewoon leven. Alles draait om balans. Met je neus over verschillende schoonmaak spullen hangen is niet slim en schadelijk, maar even een dweiltje met een allesreiniger niks aan de hand.....
6 dagen geleden
Reactie op lor91
Ja dezelfde type topics over schadelijke stoffen die heus wel mee vallen. G ...
Snap ik, maar het zijn niet dezelfde topics. Ik vraag me dit echt af, en daarom vraag ik het. Nogmaals, het ging mij meer om de dasty. Volgensmij zijn we hier om elkaar te helpen
6 dagen geleden
Reactie op J2024J
Snap ik, maar het zijn niet dezelfde topics. Ik vraag me dit echt af, en da ...
Dat je vriend zijn kleding naar sigaretten ruikt, of er wat shampoo langs je mond is gelopen haha. Maar ik zou als tip geven gebruik je gezond verstand!
Naast iemand zitten die aan het roken is:schadelijk... een trui die er naar ruikt..... niet echt... zeker niet in mate waarin je er wat aan kan veranderen, want in de maatschappij heb je zoieso te maken met enig vervuild lucht en dergelijk
6 dagen geleden
Wat een oordelen zitten er verstopt in sommige reacties... Als je je zorgen maakt of je iets afvraagt, komt dat waarschijnlijk omdat je het allerbeste wilt voor jouw kindje. Iets heel moois denk ik persoonlijk.
Om dan nog even in te gaan op je vraag: ik gebruik alleen azijn, soda en groene zeep voor de schoonmaak. En ik draag alsnog handschoenen. Niet per se voor de veiligheid, maar meer omdat ik anders van die droge handen krijg na een middag soppen :)
Ik kies er ook los van een zwangerschap voor om geen (agressieve) andere middelen te gebruiken.
Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken als je het nu een paar keer gebruikt hebt. Zelf zou ik het wel fijn vinden om handschoenen te dragen of andere middelen te gebruiken. Maar dat is helemaal persoonlijk.
Liefs!
één dag geleden
Hee j2024j, ik snap je bezorgdheid hoor! Ik denk dat het geen kwaad kan. Je hebt jezelf goed beschermd. Ikzelf kies er voor om momenteel geen agressieve schoonmaakmiddelen te gebruiken. Dus: azijn, soda, groene zeep etc. Is ander schoonmaakmiddel gevaarlijk? Nee, waarschijnlijk niet. Helemaal niet als je je goed beschermt. Het is voor mij een persoonlijke voorkeur/gevoel waar ik me goed bij voel tijdens deze zwangerschap. Net zoals geen haren verven of nagellak. Doe vooral waar jij je goed bij voelt en wat je rust geeft!
3 uur geleden
Reactie op Newmomlfeu
Hee j2024j, ik snap je bezorgdheid hoor! Ik denk dat het geen kwaad kan. Je ...
Lief je reactie dankjewel. Ik doe in het vervolg nu ook alleen natuurlijke middelen gebruiken inderdaad. Wat zit er in nagellak wat zo slecht is? Ik dacht alleen nagellakremover