7 Reacties

2 maanden geleden

Hi, ik heb het ook. Had ik vorige zwangerschap ook het eerste trimester. Ging vanzelf over. Hoort volgens mij gewoon bij de vele vervelende klachten

2 maanden geleden

Ik had mijn vorige zwangerschap een paar dagen diarree en dan weer verstopping en zo bleef dat steeds gaab

2 maanden geleden

Reactie op Beautjee

Hi, ik heb het ook. Had ik vorige zwangerschap ook het eerste trimester. Gi ...
Oef gelukkig! Ik voel e wat gerust nu. Dankjewel voor je berichtje en pas goed opjezelf 馃┓馃┑

2 maanden geleden

Reactie op Jolanda97

Ik had mijn vorige zwangerschap een paar dagen diarree en dan weer verstopp ...
Ik voel me wat gerust! Dankjewel voor je bericht en pas goed voor jezelf 馃┑馃┓

2 maanden geleden

Reactie op Miss Wan

Ik voel me wat gerust! Dankjewel voor je bericht en pas goed voor jezelf 馃┑ ...
Het hoort er helaas bij. De een heeft er veel last van, de ander amper. En ik zit altijd liever aan de diarree dan verstopt, want dat doet vaak veel meer pijn. Je zal merken dat alles in de loop van de zwangerschap veranderd鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Jolanda97

Het hoort er helaas bij. De een heeft er veel last van, de ander amper. En ...
Dat wel he. Maar ja, we blijven sterk voor onze kleine! 馃グ馃挭 Idd, beter dan verstopt. Ging jij ook van afvallen? Maar dat je buik wel wat te zien is?

2 maanden geleden

Reactie op Miss Wan

Dat wel he. Maar ja, we blijven sterk voor onze kleine! 馃グ馃挭 Idd, beter dan ...
Ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan. Voelde me een mega ballon.. blijk ik 2 kg kwijt馃槀 Mn vorige zwangerschap 16 weken lopen spugen/enorm misselijk geweest en toen ook afgevallen. Uiteindelijk net geen 8 kg aangekomen totaal. Ik maak me er geen zorgen om, omdat die kleine neemt wat die nodig heeft. Uitdrogen is gevaarlijker, dus je kan bij ernstige diarree uiteindelijk een zakje ors kunnen nemen.