8 Reacties

3 maanden geleden

Nog niks gekocht! Merk wel dat nu het me 3e is dat ik het ineens heel spannend vind vooral met betrekking op mn andere 2 kids.

3 maanden geleden

Reactie op mell1994

Nog niks gekocht! Merk wel dat nu het me 3e is dat ik het ineens heel spann ...
Dat snap ik wel ja! Ben je benieuwd hoe hun reageren? Of hoe het gaat met 3 kids?

3 maanden geleden

Reactie op adlx

Dat snap ik wel ja! Ben je benieuwd hoe hun reageren? Of hoe het gaat met 3 ...
Nu reageren ze geel entiausiast maar zullen ze dat nog zijn als de baby heel veel aandacht vraagd! En hoe ga ik het managen!!😅 gelukkig gaan mn 2 oudste wel al naar school dus dat scheeld wel..

3 maanden geleden

Reactie op mell1994

Nu reageren ze geel entiausiast maar zullen ze dat nog zijn als de baby hee ...
Oh dat lijkt me ook wel fijn ja! Dan heb je ook even “alleen” tijd 🥰 leuk man een derde, 2 meiden nu toch? Hoop je dan dat dit een jongen is? Of juist een meisje? Ik dacht altijd een voorkeur te hebben maar nu ik zwanger ben vind ik een meisje toch leuker denk ik haha. Kortom ineens maakt het je echt niet uit

3 maanden geleden

Reactie op adlx

Oh dat lijkt me ook wel fijn ja! Dan heb je ook even “alleen” tijd 🥰 leuk ...
Ja klopt, 2 meiden nu. Stiekem nu wel de hoop voor een jongen, de eerste 2 maakte me ook helemaal niks uit en voor meisjes raak je nooit uitgeshopt er is overal wel iets voor te vinden haha! Mijn man hoopt op een 3e meid dus ben heel benieuwd wat het gaat worden! Wil jij het geslacht vooraf weten of laat je je verassen?

3 maanden geleden

Reactie op mell1994

Ja klopt, 2 meiden nu. Stiekem nu wel de hoop voor een jongen, de eerste 2 ...
Ja wij willen het wel weten, denk alleen niet dat we dat bij een vroege echo laten doen. Hoever ben jij?

3 maanden geleden

Reactie op adlx

Ja wij willen het wel weten, denk alleen niet dat we dat bij een vroege ech ...
Ok ben morgen pas 4 weken dus blijft nog even spannend! Bij mn meiden wist ik het geslacht met 14 weken!

3 maanden geleden

Reactie op mell1994

Ok ben morgen pas 4 weken dus blijft nog even spannend! Bij mn meiden wist ...
Dan lopen we echt exact gelijk 😃😃