61 Reacties

één maand geleden

Ik heb dinsdag mijn 3e echo vanwege miskramen er al 2 gehad, dinsdag de eerste bij de verloskundige met 10 weken zwangerschap

één maand geleden

Ik heb ook dinsdag echo, termijnecho als het goed is.. ben dan 9+4.. eigenlijk iets te vroeg maar we gaan op vakantie dus hopen dat het lukt 😃

één maand geleden

Ik ook! Dan zijn wij 9+6. Mijn 4e echo wegens ook eerdere miskraam en ik medisch ben.

één maand geleden

Wij hebben dinsdag de tweede echo met 8+4

één maand geleden

Ik heb dinsdag mijn eerste echo!! :D ik ben dan precies 8 weken, volgens mijn eigen berekening. Ik vind het zo spannend en heb er zoveel zin in!! 😀

één maand geleden

Zo spannend hè.. hier a.s. woensdag eerste echo, naar eigen berekening dan 8+4

één maand geleden

Yes! Dinsdag de tweede echo, als het goed is 9+3 dan 💜

één maand geleden

Wij hebben ook dinsdag een echo, als het goed is ben ik dan 10+1 ❤️. De eerste echo met 8 weken gehad en een prachtig kloppend hartje gezien😍 maar het blijft spannend.

één maand geleden

Dinsdag de allereerste echo met (naar eigen berekening 8 wk.) en ik word met de dag zenuwachtiger omdat bij de vorige zwangerschap de eerste echo geen goed nieuws liet zien. Zo spannend, maar nu alleen maar oplopende symptomen en geen bloedverlies tot nu toe, dus we gaan uit van het goede! 🍀

één maand geleden

İk ook dinsdag! Spannenddd

één maand geleden

Reactie op bebegimm2021

İk ook dinsdag! Spannenddd
Dan ben ik. 7+2

één maand geleden

Hier ook

één maand geleden

Spannend! Laat allemaal weten hoe het was💞

één maand geleden

Ik morgen ook m’n eerste echo. 6+6 Hoop dat ik een hartje te horen krijg 🥰

één maand geleden

Morgen de 11 weken echo!!!

één maand geleden

Hier ook! Morgen de eerste echo met (naar eigen berekening) 7+5. Super spannend!

één maand geleden

Ik 11 september, spannend !!

één maand geleden

Wij hadden vorige week onze eerste echo. Ik was toen ongeveer 5+6 weken, zeker weten doe ik dit niet, want ik heb geen ovulatietesten gedaan. Helaas was er nog niets te zien, de echo werd uitwendig gemaakt. Morgen mogen wij terug, hopelijk krijgen we dan goed nieuws. 🙏🏼

één maand geleden

Wij ook! 8+3 dan. Succes allemaal 🍀❤️

één maand geleden

Hier ook. Naar eigen berekening morgen 8+1...