61 Reacties

één maand geleden

Zijn jullie ook al de hele dag als een kip zonder kop aan het rondlopen? Dat wordt wat morgen op mijn werk, haha. Heel veel succes en hopelijk ontzettend veel plezier voor iedereen! ❤️

één maand geleden

Hoelaat mogen jullie?

één maand geleden

Vanmiddag pas om 17:15… word een lange werkdag

één maand geleden

Ik ben net geweest! Gelukkig een kloppend hartje gezien en alles zag er heel goed uit. Heel opgelucht 😅

één maand geleden

Reactie op Zwangernamiskraam

Vanmiddag pas om 17:15… word een lange werkdag
Yes! Ik om 17.40. Ergens ook wel blij dat ik moet werken ter afleiding!

één maand geleden

Reactie op Irisdbvdv

Ik ben net geweest! Gelukkig een kloppend hartje gezien en alles zag er hee ...
Superr!😀

één maand geleden

Reactie op michelle06

Yes! Ik om 17.40. Ergens ook wel blij dat ik moet werken ter afleiding!
Ik 17u, kan mij wel slecht concentreren 😂

één maand geleden

Reactie op LeergierigeHinde825172

Ik 11 september, spannend !!
Ik ook, morgenochtend termijnecho. 11 weken. Nerveus!!

één maand geleden

Reactie op LeergierigeHinde825172

Ik 11 september, spannend !!
Ik ook morgen, met 7+1

één maand geleden

Goedemorgen allemaal, ik heb mijn echo gehad, 10+1 zwanger alles in goed en het is erg beweeglijk, sterke hartslag gezien, over 3 weken 13 weken echo

één maand geleden

Vandaag om 14:30 de termijnecho, als het goed is vandaag 9 weken , als de meting van de vitaliteitsecho klopt die ik had met 7+1 😌

één maand geleden

Reactie op Leonie2261985

Goedemorgen allemaal, ik heb mijn echo gehad, 10+1 zwanger alles in goed e ...
Super fijn! 😀 lekker van genieten!

één maand geleden

Net weer thuis van onze eerste echo en gelukkig een hartje gezien met vandaag 8 weken. Wat een opluchting na al die spanning na onze miskraam 🙏🏻

één maand geleden

Wij hadden vanmorgen ook de termijn echo (9,4wk). Alles was goed en de baby was heerlijk beweeglijk🥹🥰

één maand geleden

Onze echo is goed gegaan. 🥰 onze kleintje was goed aan het draaien hartje klopte mooi 😍. Ben helemaal in de wolken, toch altijd spannend gezien ik een MK heb meegemaakt, maar heb toch wel meer rust. Hopelijk bij de rest ook allemaal goed gegaan?? 🙏❤️

één maand geleden

Ik zit momenteel in de wachtzaal SPANNEND. Hoe ging het bij iedereen?

één maand geleden

Alles was hier ook goed en ik ben nu 10+1 week. Bij de vitaliteitsecho zei de echoscopiste al dat ik waarschijnlijk iets minder ver ben dan gedacht. Eerste dag laatste ongesteldheid is 11 weken geleden vandaag

één maand geleden

Hier een kloppend hartje 😀

één maand geleden

Ik heb helaas een leeg vruchtzakje 😞

één maand geleden

Bij mij helaas gestopt met groeien bij 8 wkn.. wel echt een klap in mn gezicht na 2 goede echo’s dit niet verwacht. 😭