61 Reacties

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Bij mij helaas gestopt met groeien bij 8 wkn.. wel echt een klap in mn gezi ...
Wat vervelend nieuws, sterkte

één maand geleden

Reactie op michelle06

Ik heb helaas een leeg vruchtzakje 😞
Sterkte

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Bij mij helaas gestopt met groeien bij 8 wkn.. wel echt een klap in mn gezi ...
Heel veel sterkte Emmy! Het is een enorm rot gevoel 😞 zo plotsklaps is het van de een op de het andere moment over. Neem de tijd voor jezelf

één maand geleden

Reactie op michelle06

Ik heb helaas een leeg vruchtzakje 😞
Sterkte..❤️

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Bij mij helaas gestopt met groeien bij 8 wkn.. wel echt een klap in mn gezi ...
veel sterkte ❤️

één maand geleden

Reactie op michelle06

Heel veel sterkte Emmy! Het is een enorm rot gevoel 😞 zo plotsklaps is het ...
Jij ook sterkte!

één maand geleden

Wat erg meiden, veel sterkte :-(

één maand geleden

Reactie op ivfwonder94

Ik ook morgen, met 7+1
Ik ook! Ben nu 10 weken geloof ik dus dit wordt de termijnecho

één maand geleden

Ik had vandaag ook een echo. Helaas is het vruchtzakje leeg.. nu wachten dat mijn lichaam het afstoot.. 😭 had ergens al zo’n gevoel maar toch niet verwacht. Had zoveel symptomen en geen bloedingen, dus toch een flinke klap. Het was zo welkom 😭😟😔

één maand geleden

Reactie op liies91

Ik had vandaag ook een echo. Helaas is het vruchtzakje leeg.. nu wachten da ...
Jaa echt zo'n klap! Van zwanger zijn, en dan plotsklaps niet meer. Al die wachttijd gaat het toch kriebelen en durf je stilletjes te hopen dat het echt zo is. En dan nu wachten tot het vanzelf komt.. ben blij als dit voorbij is Heel veel sterkte Lies. Neem de tijd voor jezelf.

één maand geleden

Wat heftig meiden om te lezen. Heel veel sterkte en kracht voor jullie!😘

één maand geleden

Reactie op liies91

Ik had vandaag ook een echo. Helaas is het vruchtzakje leeg.. nu wachten da ...
Veel sterkte❤️

één maand geleden

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes. Heel veel goeds voor jullie zwangerschap! Laat je niet bang maken door mijn berichtje ❤️ Geniet van jullie zwangerschap!

één maand geleden

Sterkte aan de dames die minder leuk nieuws hebben gehad ✨ Luister goed naar je gevoel en neem de tijd voor alles wat je op dit moment denkt nodig te hebben. Voor ons was het de tweede echo; het moment waarop we de vorige keer geen hartslag meer zagen, dus erg spannend. Gelukkig was nu alles goed! Goede groei t.a.v. twee weken terug. We zagen zelfs al beginnende armjes en beentjes bewegen.

één maand geleden

Sterkte aan de dames met slecht nieuws💔helaas vorig jaar ook meegemaakt op bijna 10w dus ik weet wat het is

één maand geleden

Gefeliciteerd voor de dames met een goede echo en sterkte voor een ieder die het nodig heeft! ❤️ Hier helaas ook geen goed nieuws, er was niets te zien in mijn baarmoeder. Ik heb waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. De vk vond het wel vaag dat ik nog steeds duidelijk positief test, daarom gisteren ook mijn HCG geprikt. Ik wacht nog op de uitslag.

één maand geleden

Mooie echo gehad, bijna 12 weken nu. Alles erop en eraan. Zo ontzettend opgelucht en hopelijk nu echt genieten. Dames die nog moeten: succes! En voor degene met slecht nieuws: heel veel sterkte. Ik weet ook hoe het is. ❤️

één maand geleden

Sterkte voor iedereen met minder goed nieuws. Ik had vandaag echo met 7w+1 en mooi embryo met hartslag kunnen zien. Maakt het toch wat echter nu. Maar maakt me nog niet minder onzeker.

één maand geleden

Ik lees veel termijn echo met de 9 a 10 weken. Dat is nog wel vroeg of niet? Ik heb de eerste echo met 7 wkn gehad en de termijn met 12 weken..

één maand geleden

Reactie op Kim44

Ik lees veel termijn echo met de 9 a 10 weken. Dat is nog wel vroeg of niet ...
Ik heb mijn vitaliteitsecho met 6 weken gehad. Volgende week met 8 weken boek ik zelf een extra echo. De termijn echo is met 10 weken en daarna komt de 13 weken echo, zo zit er elke keer 2-3 weken tussen