7 Reacties

9 dagen geleden

Ik loop altijd jumbo pack dm luiers. Goede ervaring mee. Ook natte doekjes, was lappen, wasmiddel, vanalles

9 dagen geleden

Ik lees even mee over de luiers! Andere tip is wasmiddel meenemen, en dan zeker de neutraal/zeep/parfumvrije. Die is daar erg goedkoop en goed om babykleertjes mee te wassen ivm allergie etc. 😁

8 dagen geleden

Verzorgingsspulletjes voor de baby van bijvoorbeeld Weleda

8 dagen geleden

En ook verzorgingsspulletjes voor jezelf speciaal voor zwangere dames bedoel ik dan (staan bij de babyafdeling), borstvoedingthee, speentjes, flesjes, je kijkt je ogen uit, veel plezier zou ik zeggen 🥰

8 dagen geleden

En vergeet de app niet te installeren waar je veel coupons krijgt voor extra korting op dit soort producten. Je kunt dan ergens aangeven dat je moeder wordt (of bent) en dan krijg je speciale coupons voor de babyproducten.

8 dagen geleden

Wij hebben ook de jumbo packs van de luiers. Die bevallen ons goed. Al zijn ze uiteindelijk wel ongeveer even duur als de kruidvat luiers wanneer die in de aanbieding zijn. Dat heb ik eens berekend per luier. Verder idd wasmiddel, pampers zijn daar ook veel goedkoper, en bijna alle verzorgingsproducten voor jezelf ook zoals gezichtscreme, douchegel, deodorant

7 dagen geleden

DM is echt een aanrader vooral ook de verzorgingsproducten van babylove en paediprotect. Ik gebruik hun crèmes en wasproducten ook voor mijn eigen gevoelige huid. In Nederland zit er vaak parfum in babyspullen. Dus ik ga echt een flinke voorraad inslaan wanneer ik in Duitsland ben.